Preco? Predstav si situaciu ked do predajne pride cloviecik, ktoremu niekto nakuka, ze nema kupovat Lenovo, lebo je to cinsky smrad. Predavac sa zamysli a odporuci mu Motorolu, ktora je tradicnou americkou znackou, cloviecik kupi a bude stastny a lenovo bude mat z toho svoje prachy. vsetci su spokojni. Takto si kupi nieco od konkurencie a lenovo prachy mat nebude...
Ty se stejne odectou do nakladu, tak aspon nebudou muset vymyslet tolik habadur, aby financaku dokazali, ze jsou vsichni ve ztrate a maji sotva na pivo a cigara. Krome toho marketing museji delat v kazde zemi vlast, tak ho muzou delat pro znacku, ktera tam ma lepsi jmeno a na vyrobek akorat lepit jinou nalepku, podle zeme, do ktere exportuji.
Docasn pouziti znacky IBM meli nepochybne smluvne zajistene, mimojine i asi proto, ze ze zacatku nejspis prodavali stroje, ktere byly jeste navrzeny v dilnach IBM. Jak to bylo smluvne osetreno s pouzitim znacky Motorola pri prodeji jeji mobilni divize neni ze zpravicky moc zrejme. Ale ton zpravicky naznacuje, ze se jedna o dobrovolne rozhodnuti Lenovo. Tak nejak to vypada i podle odkazovaneho blogu.
Nebyli nuceni. Meli prava tu znacku pouzivat 5 let a zahodili ji za rok.
http://www.nytimes.com/2006/04/10/technology/10iht-lenovo.html?_r=0
Jenže Droid a Moto je v celé americe chápano jako Motorola.Nikoliv jako Lenovo které je bráno jako další nezajímavý číńan....
Tedy,současné majitele Droidu změna maximálně nasere ale Lenovo rozhodně nekoupí....
Lenovo má již tak průser jak zařízlo update na Moto E,zrušení značky Motorola znamenající čistý OS s podporou na nové verze a solidní HW je hloupost na ntou.
Lenovo se mohlo inspirovat u Huawei.Ti mají Honor jako druhou značku a evidentně to funguje...