DVD zdarma je obchodní výhoda a promyšlený marketingový tah. Časopis po přečtení odložíte, v lepším případě do zběru, ale DVD zůstane. Na trhu kde se na uživatele hrne reklama ze všech stran je DVD jedinou získanou hodnotou.
U jiných časopisů - PC - si lidi taky kupují časopis většinou kvuli obsahu na DVD.
Tak nevim o jaké znehodnocování jde, když je to záměr vydavatele na kterém se s filmovou společností určitě dohodli (nebo výrobcem SW).
Tohle jsem teď nějak nepobral. To měla být ironie? U počítačových časopisů mi přiložené média silně lezou na na nervy. Akorát to prodražuje časopis a obsah obvykle nestojí za nic. Třeba Linux Expres taky začínal s přiloženými médii a nakonec od nich po tlaku čtenářů upustil. Tyhle CDčka u počítačových časopisů tu měly svoje místo v minulém století, kdy byl problém si něco stáhnout z internetu. Dnes je to již přežitek.
Stále ještě existují místa pouze s ne zrovna nejlepším spojením na net. CDMA tuto situaci sice výrazně vylepšilo, ale stahovat obsah CD/DVD trvá neúměrně dlouho. Měly by se dělat (možná se dělají - už dlouho jsem nic takového nekupoval) varianty s/bez a jejich poměr by se určoval podle prodejnosti.
Článek je ale o filmových DVD a ty jsou podle mne přínosem. Počítačové jsou k ničemu, to musím souhlasit, je tam jen hromada nesmyslů, které ve skutečnosti nikdo nepotřebuje ;-)
co se tahle zprávička snaží sdělit (krom toho, že zdvojnásobení počtu rozdaných DVD nemá na prodej DVD v obchodech víceméně žádný vliv, loni to vychází skoro 53 milionu na čtvrtletí a letos 54)