Android Auto je super. Využívám waze a totální spokojenost. Display v autě je větší než mobil případně než dedikovaná auto navigace. V mém případě není nutné odemykat telefon, připojí se automaticky pokud je připojen ke kabelu (příklad s pumpou). Povedená je i integrace se spotify. Uvedená nevýhoda spotřeba dat spíše souvisí s tím, že jsme v datových tarifech banánová republika. Data nejsou problém ve státech jako Polsko, Ukrajina nebo Vietnam, není důvod proč by to nemělo jít i u nás.
Prakticky jakoukoliv, záleží na osobní chuti. Já osobně používám MapFactor Navigator s mapami a dopravními informacemi a řadou dalších věci (alternativní trasy třeba) za asi 500 Kč ročně. Navigovat podle dopravní situace umí taky (i když o něco hůře než Waze) a jinak je lepší asi úplně všechno: přehlednost, UI, kvalita map, přizpůsobitelnost atd. atd.
Waze je taková navigace pro ty nejchudší co ještě nezjistili, že eixstuje i software s rozumným rozhraním a Waze není to jediné na světě.
Používám občas Waze, občas koupený Sygic. Že by byl Sygic výrazně lepší jsem si tedy nevšiml.
Snad jen že Sygic ukazuje vzdálenost k další benzínce / parkovišti, to se občas hodí. Akorát pokud je parkoviště u benzínky, tak to ukazuje jako dvě položky a zbytečně zabírá místo.
No a minus Sygicu je v tom, že čas od času mi vyhodí jako upozornění reklamu na dokoupení nějakého doplňku.
Waze nepoužívám, ale používám gmaps a ty snad využívají stejnou platformu pro online provoz.
Vy, kdo používáte jinou navigaci vč. té vestavěné navigace v autě s online službami, máte srovnání s gmaps? Online provoz je pro mne hodně důležitý aspekt, bez toho je navigace poloviční. Jak dobře to třeba po Praze funguje jinde?
Vyzkoušel jsem snad všechny dostupné navigace podporující AA. Každé se dá něco vytknout.
Oceňuji, když navigace dobře rozpoznává přejezd křižovatky jiným směrem, než si naplánovala, a dobře rozpoznává, jestli už jsem odbočil nebo ještě ne. To je důležité kvůli tomu, že dnes skoro všechny navigace otáčejí mapu ve směru jízdy. Když se člověk koukne na displej, tak najednou neví, jestli ukazuje přesně, nebo ještě si nevšimla, že jsem změnil směr, nebo už naopak předpokládá že ano.
Tohle umí paradoxně nejlíp úplně obyčejná Google navigace. Navíc ještě umí jedním tapnutím na displej přepínat na perspektivu ve směru jízdy a mezi 2D s orientací na sever. To mi moc vyhovuje, protože v zástavbě je lepší mít orientaci na sever. Jedním mkrnutím tak člověk ví, co má dělat, a nemusí uvažovat o tom, co jsem psal výše.
Waze naopak umí skvěle pracovat s online daty o provozu.
Ostatní mají problém s mapovými podklady. Někdy nesedí správně číslo domu (naviguje to třeba k domu, ale zezadu, což je v případě jednosměrek nasírající,) nebo často neznají čísla domů vůbec.
Zvykl jsem si zadávat adresy americkým způsobem. Nejdřív číslo domu, pak ulici. Je to docela praktické, protože číslo domu se zadá rychle, a pak už to nabízí jen ulice které začínají zadaným písmenem a zároveň se na nich nachází zadané číslo domu. Tohle doporučuju všem vyzkoušet.
To jsou pro mě místa 1-2.
Na třetí místo bych řadil (pro AA) Tomtom Go, na čtvrté Sygic a na páté Mapfactor - ten má ale spoustu much, např. špatně odesílá audio, rádio se co chvíli ztišuje, i když v navigaci vypnu zvuk.
Body zájmu jsem nikdy moc nezkoumal. Málokdy je potřebuju, obvykle je vypínám. Vypínám i hlasovou navigaci, mě víc ruší, než pomáhá; důležitá je pro mě mapa a orientace v ní. V těchto dvou oblastech neumím tedy posoudit.
Souhlasím.
Bez aktuální situace na cestě (zácpy, objížďky) je krásné GUI málo používané navigace k ničemu.
U Waze a ještě lépe GMaps mi vyhovuje zadání cíle volným stylem ("krematorium Pelhřimov" :-) ), on už google search něco najde, i v zahraničí.
U Waze mi však hodně vadí podivné zadávání cíle ťapnutím na mapu (tuším, že to snad ani nejde, musí se nejprve přidat bod a pak navigovat na tento cíl).