Tak oni udelaj novej format slozitejsi nez jadro OS, ale snimek muze mit rozmer 2^30-1. Minus jedna? Co hulite? :) Proc?? Takze kvuli te -1 si nemuzeme exportovat 1Gi x 1Gi stitch, ale budou to ctyri 0.5Gi x 0.5Gi kvadranty. Achjo, takhle to cely zkazit!
PS: rozmer mel byt implementovan jako value+1, tj. 00..00 = 1px, ff...ff = 2^N px, protoze nejak nedava smysl mit obrazek, jehoz velikost v nektere ose je 0.
Rozměr 0x0 vyjadřuje v mnoha knihovnách prostě prázdný obrázek, tak jako string velikosti 0 je prázdný string. Bylo by idiotské cokoliv na tom měnit.
BTW zajímal by mě ten use case mít 1000000000x1000000000 obrázek. Já myslel, že u tak velkých věcí se to stejně ukládá v nějakých tiles, se kterýma se dá rozumně pracovat. Vždyť nekompresované to má 3637978TB v RGBA32 kvalitě.
Na prazdny obrazek mame NULL PTR.
Use case: tak treba v 1Gx1G muzete mit texturu Zeme v rozliseni cca 4cm/px :)
Ja jenom nevim, jak vam 1Gx1Gx(4B/px) da takove divoke cislo, podle me by to bylo rovnych 4000 PB.
Ale max rozmer neni vasich 1G, ale 1Gi-1. V analogii na tohle bych napsal, ze neni mozne mit obrazek 1000000000x1000000000, ale jenom 999999999x999999999. Proste me vadi ze max rozmer neni nasobkem 2^N.