Lze nějak ovlivnit orientaci plošek? Myslím tím rotaci ostatních os _kolem_ normály. Když jsem si s Blenderem před rokem hrál, tak jsem narazil na problém, kdy mi při extrudovaní podél křivky blender dost divně rozházel takovou orientaci (orientace sousední plošky byla o 180 stupňů otočená). Normálně bych mě to nevadilo, ale standardní render špatně vracel stínování (také otočené o 180 stupňů kolem normály, což vytvořilo pilu). Moc jsem to dál nezkoumal, takže je dost možné, že se jednalo o bug, který je již vyřešen. Díky
Dobrý deň, s problémom, ktorý ste mi opísali sa stretávam do dnes, no je možné ho jednoducho odstrániť. Pre automatickú rekalkuláciu normál môžete využiť klávesovú kombináciu Ctrl + N, musia byť však označené všetky plochy, pre ktoré chcete normály prepočítať. V prípade, že by to nepomohlo, môžete normály otáčať aj ručne a to pomocou funkcie Flip Normals, ktorú nájdete v ponuke specials (klávesa W).