Proc mam pocit, ze se 99% linuxovych her zasseklo nekde na urovni grafiky ZX Spectra. Napady tu jsou, ale grafika silne pokulhava. To je takovy problem v dobe internetu sehnat na dobry projekt mezi jinymi linuxaky z celeho sveta nekoho, kdo umi slusne malovat? Nebo mezi linuxaky nejsou grafici, pripadne jedine co je bavi je jen malovani novych ikonek?
Muzes to zkusit. Vyber si nejakou existujici linuxovou hru a zacni schanet lidi, ktere k ni udelaji peknou grafiku. Nema smysl se jen podivovat v diskusnim foru.
su - \mathfrak{M}ĦĒNJMARCHON (neregistrovaný)
Njn, ale IMHO predstavivost je najlepsia grafika. S cim mnoho ludi sice suhlasit nebude, ale nevadi. Najlepsia (subjektivne) grafika, co som videl, bola v Planescape: Torment a podobnych Black-Isleovskych hrach. Z 3D grafiky hadam co som u znamych videl snove sekvencie z Maxa Payna, Painkiller apod.
Komercne hry sa ubrali cestou napodobovania "skutocnosti", co mi nie je jasne preco. Ved sa hrame, aby sme aspon na chvilu zo "skutocnosti" usli, nie? ;-) Trebars take Singularity, co tu bolo recenzovane minuly rok, grafika jednoducha, ale myslienka skvela, napisane v Pythone.
Grafici by sa IMHO mali dat namiesto cesty napodobnovania "skutocnosti" na cestu "rozsirovania skutocnosti", heh.
Vie odtial niekto rychlo vysekat hudbu (nejaky one-liner)? Alebo je uz niekde vysekana? Zatial to riesim tak, ze si pustim Ascendancy v dosboxe, ten tusim sice podporuje nasypanie audia niekam, ale pravdepodobne to tam je niekde zasite vo wav/voc/mp3 formate.