Machinae Supremacy
A k tvorbe zvuku SID pouzivaji, ale ne vyhradne, umi i hrat na klasicke nastroje jako jine metalove skupiny.
A hra je hodne snadna. Treba original videohra Raiden v defaultnim nastaveni je tezka, tam kdyz clovek proleze do ctvrteho levelu na jednu minci a sam, tak si muze gratulovat. JnG neni zadny problem otocit poprve, a myslim ze i podruhe to slo jeste relativne hladce, ale to uz jsi nejsem jisty, je to nekolik let co jsem to hral, kdyz to vyslo pribalene ke Score. Ale prvni otoceni je pro male deti, to se vubec nepocita.
Ahoj, nase stranky jsou zde:
http://www.rakeingrass.com
„Vzpomínáte na staré pecky, ve kterých nešlo o skvělou grafiku, ale o hratelnost? Pamatujete si na hry, ve kterých kosíte nepřátele ve stovkách a jediné problémy byly ty, jak si upravit loď, abyste proletěli celou úrovní?“
Pokud se bavíme o starých sidescrolling střílečkách, tak v těch šlo o skvělou grafiku. Plynulý posuv, co nejvíce pohybujících se a vybuchujících objektů, detailní kreslená grafika, nejmodernější grafické efekty jako jsou průhledné exploze, mraky, 3D efekt tvořený překryvem několika „platforem“. Ježíš lidi, vždyť věci jako Xenon, Tyrian, Project X, koneckonců i Raptor… vždyť to byla přehlídka úžasné grafiky! Říct o sidescrollových střílečkách, že tam nešlo o skvělou grafiku??? To je jako tvrdit, že u adventur nejde o příběh…