Kdyz uz to umi pracovat s dokumenty co treba jeste moznost nadefinovat "tok" (workflow) toho dokumentu organicazi (vypracovani, pripominkovani, schvalovani, archivace apod.). V nekterych organizacich dokumenty opravdu "tecou" a pracuje na nich i vice lidi a ty deje se casto opakuji (treba nejaky zazity postup zpracovavani zakazky apod.).
System NetOffice je velmi pekny, mel jsem moznost si ho prohlednout na ostre implementaci! Nasel jsem v logu sveho serveru pristup ze zajimave adresy, otevrel jsem si ji tedy, vyskocil netoffice s vyzvou pro zadani uzivatelskeho jmena a hesla (jednalo se mimochodem pravdepodobne o router, kterym se dotycna firma pripojovala k Internetu - bezpecnost nadevse).
Zadal jsem nahodne obligatni admin/admin a byl v ostre implementaci CRM jednoho jejich zakaznika jako superuzivatel. Razem jsem mel pristup k veskere poste, databazi zakazniku, atd.
Takto si nepredstavuji profesionalni implementaci, OfficePlus timto dosti vazne ohrozil klienta.
Nebyl by problem vyexportovat dulezita data ze systemu a predat je konkurenci (coz jsem samozrejme neudelal, ale teoreticky jsem mohl). Proste lamy.
Kde berete tu jistotu, že admin/admin tam nastavil někdo z OfficePlus? Může to být klidně práce administrátora z firmy, která si ten produkt koupila. Nezřídka se u zákazníků setkávám s triválními přístupy typu jméno/jméno, příjmení/příjmení, jméno/příjmení apod. - admin/admin nevýjimaje.
Nechci se nikoho zastavat ale...
Jak muze guru fandor brat jistotu/hodnoceni co je: cerstva implementace, vhodne zafirewallovani,..
Rekl bych ze tyto veci bez full pristupu neni mozne hodnotit...
Velke procento systemu ma takoveto "diry" pres trivilalni hesla jen je hledat. Urcite chyba adminu.