Grafika je naozaj pekna a stylova, ale pri vacsom zoome je az prilis 'slizka' (bilinearne filtrovana). Mozno by stalo za uvahu mat v texturach vacsi detail. Testoval som verziu spred niekolkych tyzdnov...
Otazka je, ci vyssia kvalita textur je potrebna. Vidiet detailne vykreslene jednotky pri velkom zvecseni by sice bolo pekne ale pouzitelne tak akurat na to pozretie. Ja skor davam prednost zmensovaniu mapy aby som mal siroky prehlad.
Ale je mozne, ze kvalitu trochu zvysime. Pri vecsom rozliseni monitora to bude vyzerat lepsie.
JO jo, jeden z peknych SW projektu z Matfyzu. Potesilo me to oznaceni profesionalove, opravdu jim to preku. Plastelina je opravdu parada. Jinak, nevim zda to bylo v clanku zmineno, ale uz to neni hlavne pro multiplayer? Uz se to da hrat jako singl (nepritel jiz neuplatnuje pouze strategicke vyckavani)? Drzim palce!
Dik za podporu. Single sa hrat neda. Momentalne je mozne hrat iba Multiplayer po sieti. Pripravujeme pomaly novu AI, takze casom bude mozny aj Skirmisch.
Ze mi chybi cudliky na vyber resolution to bych jeste prezil, dokonce bych byl ochotny prijmout moznost, ze jsem tu hru spatne zkompiloval ... ale nechapu proc mi chybi cudlik "add computer" pri vytvareni hry. Musim dodat, ze hra bez nepritele je jeste nudnejsi nez hra s nepritelem s mizernou AI.
V manualu chybi popis jednotek a budov. Jiste, neni to hra ale engine na hru, takze se jedna vlastne jen o priklad, ale stejne by tam ten popis mel byt. Ne, popis "zdrojaku" jednotky a budovy neni dostatecny. Specialne bych zduraznil schopnost "krtka" lezt podzemim a fakt, ze tam najde uhli - docela me prekvapilo, kdyz jsem toho zdanlive neuzitecneho manika nekam poslal a on lezl tak nejak az moc rovne ...
Pro hru jednoho hrace by to chtelo cudliky load a save (u sitove hry chapu, ze to neni sranda).
Ovladani: kdyz mam vybranou budovu a kliknu nekam levym cudlikem, nic se nestane. No dobre, asi jsem si mel rovnou precist manual (pouzit se musi pravy cudlik) ...
A ted ty dobre veci: grafika je originalni aniz by byla nejak spatna (udelat grafiku originalne prisernou umi kazdy). Napad s podzemim (ktere funguje skutecne jako podzemi) je dobry a asi i originalni. Podle roadmapy se zda, ze by mohlo dojit i na pouzitelneho pocitacoveho protihrace a mozna i na scriptovani akci jednotek (netrpelive cekam na hru, ve ktere nebudu omezen konecnym poctem scriptu pro chovani jednotky). Samozrejme nejvetsi vyhoda proti warcraftu je fakt, ze hra je open-source :-).
Aha, v 1.0.1 (narozdil od RC) cudlik "add computer" je. AI se podarilo postavit town hall, pak se nechala zmasakrovat od mych pruzkumniku (teda ... vojaku) a katapultu. Ne ze by tam byly tak rychle. Tesim se, az AI opet pridaji, myslim ze v te RC bylo opraveno par bugu ...
Podařilo se to někomu rozjet v Gentoo?
ebuild jsem nenasel, a pri rucni kompilaci mi to se standartnima verzema knihoven(fmod a jeste neco)
nechodilo. Nechtel jsem si v systemu zbytecne delat bordel, tak jsem to moc neresil.