Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Dell Inspiron 6400 a Linux od Yohann - Můj Dell Inspiron 6000 který mám 14měs. ,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 5. 2007 18:27

    Yohann (neregistrovaný)
    Můj Dell Inspiron 6000 který mám 14měs. , je ve firmě zapnutej nonstop 24hod.
    vypínám ho jenom na výkend. Přes den pracuju na databázi, a v noci se práce
    naplňuje do jukeboxu. Jediný co vodešlo je baterka ta už vydrží sotva půl
    hod. ale to mě nezajímá stejně je připojenej do zásuvky furt.
    JINAK ANI JEDEN PROBLÉM.

    a systém : Samozřejmě Ubuntu 7.04,
    spokojenost maximální
  • 22. 5. 2007 23:32

    Tomas
    Jenom se přidám, jelikož nadpis je dobrý :)

    Otázka srovnávání kvality je spíše podružnou věcí, bych řekl. Jedná se vždy o učitý segment trhu který člověk vidí, například když řekneme že acer je poruchový a oproti tomu IBM je špička co se týče kvality, tak ignorujmeme fakt, že srovnáváme notebooky který jeden si pořídil kamarád za 13000 kč a druhý si pořídila před pár lety firma v zahraničí, za dejme tomu 60 - 120 000 kč, první tahá kamarád po všech čertech a druhý absolvoval tak pár letů letadlem, nebo cest na sedadle vedle řidiče.

    před samotným odprodejem do repasů si je také každý obchodník ozkouší a zjistí jestli náhodou nebude problém a tudíž Vám do ruky přichází pár let starý špičkový model, který je v dobrém stavu.

    Další věcí je, že kdybych si koupil notebook za 60 000 tak s ním určitě nezacházím jako s tím co mám (a to i pokud bych měl hmotnou zodpovědnost ve firmě)... a netahal bych ho v batohu, 4x denně otevírat a zavírat, rozpojovat spojovat/spojovat, balit rozbalovat apod. ...

    Takže asi tak :) .... a celé srovnávání máme v čudu, protože mě když ho takhle používám odejde brzo, ale budu ho mít opravenej do druhého dne .... pokud se nerozbije až po 2 letech ( o čemž pochybuji :) )
  • 23. 5. 2007 1:28

    Koudy (neregistrovaný)
    ja delly uz nekolik let prodavam..
    pod rukama mi jich proslo tak 150 a ze 150ti notebooku mam 148 spokojenych zakazniku...Je jasny ze Tckova rada od IBM je proste TOP, ale od te doby co IBM uz neni IBM,ale Lenovo..sla kvalita strasne dolu, To same treba Sony..kolega si koupil sony notebook ktery vypadal designove naprosto uzasne..stal pres 70 tisic ale zaruka veskera zadna a tedka uz 14 dni ceka na diagnostikovani zavady protoze mu u jeho "milacka" znicehonic zhasnul ten uzasny xblack displej..zatimco Dell ty notebooky kvalitativne porad vylepsuje. Ted jsou zase nove latitudy, D830/D630..sou konstrukcne mnohem lepe resene nez predchozi modely, maji vetsi vydrz baterky, lepsi displeje apod..Ke vsemu skvela zaruka a servis. Je sice supr si koupit notebook ktery se rozbiji "malo" ale kdyz uz se jednou rozbije tak cekam tyden na diagnostikovani zavady, ale mnohem lepsi mi prijde koupit si notebook ktery si nehraje na to ze je po konstrukcni strance dokonaly,ale ma alespon dokonaly servis. Jinak jak uz tu bylo receno, Dell s linuxem se planuje a modely z rady Latitude i Precision lze objednat bez OS...takze neplatite zbytecne za Billuv produkt:)
  • 23. 5. 2007 2:18

    dejfson (neregistrovaný)
    Jenom bych chtel dodat, ze me jako zakaznika zajima spis rychly servis nez velmi virtualni 'spolehlivost'. Nezapomente, ze statistiky udavaji pouze pocet pokazenych tech a tech casti na napr. 100 lidi majicich stejny notebook. Ovsem zadna statistika Vam nerekne ze zrovna Vy do tech 8% lidi ze sta nepatrite. Z toho duvodu vzdy preferuji dobry servis.
    No a abych to ukoncil, ukazu Vam to na priklade:

    mam inspiron 6000, je to cca 3 tydny co se mi na displeji objevila vertikalni cara. nasel jsem na inetu, ze je to klasicka zavada protoze tam montuji LG screeny ktere maji nejakou vyrobni vadu. 1 telefonat do servisu, rikam: pokazil se mi displej, je tomu tohle a tohle. On rika: jo, neni problem, vymenime. Rikam: ale notas je po zaruce. On: nevadi, prijedeme zitra

    nasledujici den dorazil, vymena displeje 15 minut, cena 0

    takze abych to shrnul, kdyz se Vam takhle pokazi lenovo, dostanete stejny servis?