Moc pěkný seriál, těším se na každý nový díl.
Tohle je skutečné programování, a ne zobrazování řetězců z databáze pořád dokola a blábolení kravaťáků o xml a opravování chyb ve zmateném kódu který psali blbci (kterým se bohužel musím živit - a jak jste na tom vy?).
Budu se snažit, ale pro příští díl už jsou připraveny opět malé obrázky, tj. 400x300 pixelů. Od 32ky budu vytvářet něco většího, co takhle 1024x768 (nebo ještě víc?)
Vypada to velmi zajimave, kvalitni clanek, jen si myslim, ze DirectX uz vsechny ty vypocty provadi za programatora, cili nemusi se pracne tvorit algoritmus pro vykresleni stromu, ale zada se napr. sirka, vyska a uhly, pote uz jen osvetleni a textura, nebo mozna v DirectX9 pripadne 10 se uz jen pise cosi jako Draw_Tree (); a ono to dela vsechno samo, jen ty parametry do zavorek se doplni
Nemate o tom nejake blizsi informace, abych pravdu rekl, tak se mi moc nezda, ze by DX neco takoveho obsahovalo. Samozrejme existuji nadstavby (profi a dost drahe) na delani proceduralnich stromu, ksichtiku atd., ale zeby to bylo uz v zakladnim SDK? (mozna nejake demicko ne?)