Nahodou nekdo nevite, jak to rozchodit na FreeBSD?
Kdyz jsem asi pred rokem zkousel starsi verzi, tak jsem ji v pohode prelozil a spustil, ovsem tahle...
Doinstaloval jsem potrebne knihovny (nikde se nepise, jake jsou potreba a neni tu ani ./configure, ktery by neco reklo), upravil Rules.make, a par includu ve zdrojacich, a nakonec jsem skoncil na knihovne libdl, ktera na FreeBSD nema obdobu (dynamic loader), nebo jsem ji aspon nenasel. Nevite nekdo co s tim?
Hra se mi moc libi, ale musim rict, ze engine ma jeste nejake mouchy. Treba nektere budovy "nevidi" kolem sebe. U Guard Tower je to docela problem. A taky inteligence nepratel neni moc dobra, nikdo v kampani treba nenapada moje vesnice. Jestli si pamatuju z originalniho Warcraftu, tak se to stavalo docela casto a dost to zneprijemnevalo zivot. Takhle se mi to zda pomerne jednoduche.
Mimochodem, pri navratu do hry po ulozeni pozice mi hra spadne.
Tohle je muj vypis:
--------------------------------------------
[berblejd@lasta berblejd]$ freecraft
FreeCraft default config file loading ...
640
480
800
600
1024
768
1280
960
1600
1200
... ready!
FreeCraft V1.17pre1-build18, (c) 1998-2003 by The FreeCraft Project.
written by Lutz Sammer, Fabrice Rossi, Vladi Shabanski, Patrice Fortier,
Jon Gabrielson, Andreas Arens, Nehal Mistry, Jimmy Salmon and others.
(http://FreeCraft.Org)
SIOD Copyright by George J. Carrette.
libmodplug Copyright by Kenton Varda & Olivier Lapique.
VP3 codec Copyright by On2 Technologies Inc.
SDL Copyright by Sam Lantinga.
Compile options CCL ZLIB BZ2LIB SDL SDL-AUDIO SDL-CD SOUND OGG MP3
Compile feature UNIT-ON-MAP NEW-AI
FreeCraft may be copied only under the terms of the GNU General Public License
which may be found in the FreeCraft source kit.
DISCLAIMER:
This software is provided as-is. The author(s) can not be held liable for any
damage that might arise from the use of this software.
Use it at your own risk.
Fatal signal: Segmentation Fault (SDL Parachute Deployed)
--------------------------------------------
Takze to je chyba v SDLku...
Vite nekdo co s tim?
Mimochodem Stratagus jsem zprovoznil, ale nezkoušel jsem ho s Freecraftem, používám ho spolu s Magnantem (protože stáhnutelné binárky nebyly dostatečně kompatibilní, vyžadovaly novější verzi knihoven v podstatě bezdůvodně, jen kvůli tomu, že tak byl engine zkompilován a já knihovny nechtěl aktualizovat) a s BoS. Obojí jsou v podstatě jen datové balíčky (grafika + zvuky + mapy + skripty definující chování jednotek, hierarchii upgradů jednotek ...). Wargus jsem nezkoušel, nemám W2.
Nutno poznamenat, že update enginu je velmi vhodný, protože novější verze jsou stabilnější (a to dost výrazně), ale spolu s FreeCraftem určitě nebude použitelný. Starý FreeCraft měl vše definováno v C natvrdo, kděžto Stratagus v jazyku Lua, takže je v podstatě zcela nezávislý na datech, pouze zkompilujete binárku Stratagusu, umístíte do adresáře s daty a spustíte spolu s potřebnými parametry.
Zdarec,
multiplayer je aktivní až po přihlášení druhého pc do sítě. Kampan aktivní je, ale jsou tam jen 4 mise, celkem slabý. Podařilo se mi ale v editoru soubory změnit a udělat tak celkem 10 misí i s českými názvy jednotek (stačí se v nějakém programu podívat přes F3 do souborů a pak anglické názvy přes F4 přepsat na české).