Podle me JE to chyba googlu, že si vybrala takovou obchodni značku, která je byla jen v evropě již použita k podobných obchodním účelům ve dvou zemích. Jo že toto ignoroval mu teď přichází draho, nechápu vaše reakce na ocharnu googlu. Chtěl bych vás slyšet kdyby se to stalo vám, pak bych se docela bavil vaší reakcí. Podle mě je postoj Německého (a doufám že bude postoj i pro celou EU obdobný) soudu korektní.
Tady padla jedna důležitá věc, kterou je myslím potřeba zdůraznit. Jedná se o to, že předmět podnikání provozovaný pod značkou G-mail (nebo Gmail) je stejný nebo velmi blízký.
A co se týče platnosti pro celou evropskou unii, tak už nevím, zda-li onen pán má šanci uspět, pokud onen trademark neměl už předtím registrovaný pro EU a *neprovozoval* tuto službu i pro ostatní země EU. Myslím, že moc šancí nemá.
Doporučuji zapracovat na znalostech jak to v EU chodí. Zejména věci jako "volný pohyb služeb". Pokud pan X v jedné zemi EU legálně poskytuje služby pod obchodní známkou AA, pak ji může poskytovat i v ostatních zemích. Takže v tomhle případě zřejmě může Google ve Francii provozovat službu gmail, ale nedostane na ni ochrannou známku (a když ano, rychle by o ni zase přišel). A o tom je to, proč obchodní známka registrovaná v jedné zemi EU může znamenat její defakto-platnost v celé EU.