Zkus nastavit jiné rozlišení v DE a potom pustit hru. Nebo to obejít parametrem. Takhle jsme pouštěl TF2. Teď už ale funguje změna i ve hře.
Pro autora: Nevím jestli v U12.04 už je patch na undirect Compiz atd. Může vyzkoušet na vlastní nebezpečí.
Unity nemám. Ale když jsem ho zkoušel, pomohlo mi to.
Pro zvýšení OpenGL výkonu v Unity můžete zkusit otevřít CCSM, přejít na OpenGL a nastavit tyto hodnoty:
Citace kolegy z fora Ubuntu:
framebuffer_object = OFF
vertex_buffer_object = OFF
always_swap_buffers = OFF
Poté v CCSM přejděte na Composite a nastavte toto:
Citace
unredirect_fullscreen_windows = ON
Ja som na tom bol do predvcerajska tak isto. Teraz som si kupil anthology a hram HL kym nebudu dostupne aj OF a BS.
Bola to kedysi prva hra, ktoru som hral na win, teraz prva "ozajstna", ktoru hram nativne na Linuxe. Zasluzia si tie prachy, prinajmensom za skvelu hru, ktora mi dala hodiny zabavy a za to, ze ju konecne portli na Linux. nech vidia na grafe nejaky kopcek suvisiaci so zvysenym predajom vdaka Linuxu.
V této oblasti mám jak se zdá docela mezery. Nemohl by mi tedy prosím někdo zasvěcený poradit, jaký je tedy rozdíl mezi Black Mesa (což má být remake HL1 postavený na Source engine) a Half-Life Source (což má být remake HL1 postavený na Source engine). Jaké jsou tam rozdíly? Kdo se přesněji drží originálu a která z nich je lepší? XD
Presneji se drzi originalu Half-Life source, ktera je vydana primo od Valve. No v ni si muzete zahrat hru najdete 5 rozdilu oproti klasice. A to vcetne grafiky ktera neni ani trosku upravena.
Zatimce Black Mesa je fanouskovsky projekt kde se snazili ze source enginu vydolovat co slo, zatim pokud vim jeste nemaji hotovy emzacky svet (sorry ale ted si nevzpomenu na jmeno :-D )
A to je panecku jinej zazitek. Ackoliv jsou tam zmeny a to velke tak rozhodne doporucuju zahrat.
HL1 Source je úplně stejná hra jako původní HL1. Pouze na jiném engine. Co se týče příběhu, herního zážitku apod, jedná se o zcela stejný produkt, dejme tomu v modernějším provedení.
Black Mesa je zcela nová hra na motivy HL1. Uvidíte stejná místa z jiné perspektivy, mapy jsou přepracované, ale stále víte, kde jste (pokud znáte HL1 "jak své boty", což je už tak trochu základní kulturní znalost ;-)). Jsou tam též velmi lákavé pohledy do zákulisí a do míst, kam se v HL1 nedostanete. Je to velmi pěkný doplněk k HL1, dýchla na mě stejná atmosféra, jako když jsem před těmi 14 lety hrál poprvé HL. Takže i velmi silná nostalgie. Není tak xen, což nepovažuji za chybu.
Vazne mi to zvedlo naladu, je to skvela hra na skvele platforme, je to udelane profesionalne a pokud se tato profesionalita do linuxu pronese jeste vice a bude o linuxu povedomi i ve sfere, ktera je plna penez, je mozne ze nas cekaji skvele casy. Jsem z toho vazne nadseny, moje nej hra na moji nej platforme. Jsem opravdu stastny.
Muzu Te ujistit, ze o Linuxu se vi i ve "sfere plne penez". Nejen to, Linux je tam jasna jednicka :-D
Nicmene ano, jsem taky nadseny. Pomuze to zejmena v oblasti grafickych ovladacu, coz pomuze desktopu, ktery je snad posledni oblast, kde se Linuxu nedari prorazit.
Ale ve vsem ostatnim jiz Linux vyhral. Servery, super-servery, internet, cloud, mobily, tablety...
Co se týče serverů, tak Linux vyhrává jen u těch webových. Celkově vedou stejně jako u desktopů Windows. V pár let staré studii od IDC to bylo 74% pro Windows a 21% pro Linux s tím, že se oproti předchozímu roku poměr téměř nezměnil. Nepředpokládám, že by se od té doby čísla otočila.
http://blogs.computerworld.com/15675/idc_windows_dominates_linux_in_servers_not_just_the_desktop
Kdyz Valve utekly zdrojaky v roce 2003 tak v nich pocitali i s Linuxem. Kdyz Valve utekly zdrojaky v roce 2007 (nemyslim Source SDK ale plnohodnotne zdrojaky, jsou dohledatelne na netu :) ) Tak v nich pocitaji s linuxem, maji tam napsane zdrojaky ovsem nevim jestli to nekdo zkousel zkompilovat nic mene je to realne. Zvlast kdyz autor SDL knihovny pracuje pro Valve :)
Podla mna portovanie prave Half-Life na GNU/Linux ma presny ucel, ktorym je ziskanie obrovskeho poctu testerov na tejto novej platforme. Mohli prakticky naportovat lubovolnu hru alebo vydat nejaku uplne novu, ale prave HL1 je jedna z tych "srdcoviek", pri ktorych si mozu byt isti, ze vela ludi si ju nainstaluje a vela ludi ju bude hrat. A aj diskusia pod tymto clankom im dava za pravdu.
Zisky za predaj tejto konkretnej hry pravdepodobne budu uplne zanedbatelne. Ale skusenosti a spatnu vazbu, ktoru vdaka tomu ziskaju, budu pre ich pripravovanu hernu konzolu a celkovo buduce smerovanie smerom ku GNU/Linuxu velmi cenne. Preto pokladam ich krok za uplne genialny.
Vždyť portují obojí. Valve prakticky vydalo dvě hry, Half-Life a Half-Life 2, vše ostatní běží na enginech na nich postavených. Takže naportováním HL1 mají Counter-Strike, Team Fortress, Day of Defeat a další mody na HL1 postavené.
Source engine naportovaný již je, (viz Team Fortress 2 a L4D2), jen to chce víc otestovat, než vydají zbytek jako samotné HL2, Portaly apod...
A HL1 mrtvá hra? To může tvrdit jen někdo, kdo neví, o čem mluví.
Konecne sme sa dockali.. btw nedavno bola vytvorena uz aj komunita na fb
https://www.facebook.com/hlwon2