Vlákno názorů k článku Historie vývoje GUI (11): textové editory a textové procesory využívající textový režim od 2X4B-523P - co se týká dune2, tak soubor scenario.pak je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 1. 2011 6:19

    2X4B-523P (neregistrovaný)

    co se týká dune2, tak soubor scenario.pak je plaintextu, hexeditor netřeba...

  • 5. 1. 2011 10:15

    Pavel Tišnovský
    Zlatý podporovatel

    Ja jsem myslel hlavne ulozene pozice - to byla jedna z mala veci na ktere jsem si v te dobe troufnul :-) Takze kdyz se ukladala pozice, stacilo si zapamatovat kredity, to cislo prevest na hexa, vyhledat ty dva bajty (pretikalo to pres 16bitu :-) v .sav a znovu nacist - jednoduche a mez nutnosti nejak slozite studovat format, samozrejme za predpokladu, ze se tam ta sekvence dvou bajtu vyskytuje jedenkrat (pokud ne, stacily dve ulozeni tesne za sebou s trosku jinymi kredity).

    Nakonec jsem nekde sehnal i popis formatu, takze se daly delat mnohem zajimavejsi veci, treba zmenit jednu nepritelovu vez za svoji nebo dokonce zmenit "majitele" nektereho cerva - ten se potom dal ovladat jako jakekoli jine vozidlo/vojak a na prikaz "attack" se cerv vynoril a nekoho schlamstnul ;-)