Mam pocit, ze tato herni konzole je dost nevyvazena, co se tyce jejich parametru. Napriklad operacni pamet je jen 64 bajtu, to je polovina kapacity Atari 2600, kde jsme se mohli "roztahovat" v celych 128 bajtech. na druhou stranu je uvadena velikost graficke pameti cele dva kilobajty a to pro dost male rozliseni 128x64. Nevim, ty dva kilobajty by sly vyuzit lepe, mozna neco na zpusob spektrackeho ci commodorackeho rezimu (nebo i ANTIC-like reseni).
Ale měla velmi zajímavé ovladače, viz. James Rolfe a jeho AVGN, kde představoval hry Pong. Zrovna tato konzole ho měla velmi propracovaný, hlavně právě díky ovladačům, které nejenom že umožňovaly pohyb do 4 (8) směrů, ale i natáčení pálky do úhlu. Rozšířilo to možnosti taktiky. Každopádně ten souboj konzolí 2600 vyhrála. Její následníci už tak ohromný úspěch neměly. Pak přišel NES, SNES, Genesis...ale to už jsme v jiné generaci... :-) Teším se, až pan Tišňovský dojde i k těmto konzolím. Tyhle jsou sice zajímavé, ale přece jenom hry jsou často podobné či stejné (konverze) a grafika jsou kostičky větší či menší s více či méně barvami a pípání jako kulisa :-) Samozřejmě kromě zvláštností jako ColecoVision (nebo IntelliVision, nejsem si jistý, která z těchto dvou), která měla generátor řeči jako přídavek.