Už v původní TTD šlo kombinovat dopravní prostředky přes nucené vyložení nákladu. Jen to mělo tu chybu, že se zisk počítal podle posledního vozidla. Takže svážet busy na letiště by se vyplatilo, ale rozvážet z něj už ne.
U OpenTTD není zmíněna vylepšená AI, která je často k zlosti. Některé padají, nezůstala tam jako default ta původní. Některé fungují z hlediska dopravce efektivně, ale zase nadměrně zatěžují PC - hra, kde mi AI vygenerovala u 2 konkurentů asi 800 busů se seká i na C2D (TTD byl plynulý na 486), byť procesor naplno nejede. Takovéto množství vozidel navíc dokáže způsobit dopravní zácpu a i když je možnost vyznačit silnici jako jednosměrnou, nevede to ke zvýšení její kapacity (vozidla používají druhý pruh pouze k předjíždění tak jako na běžné silnici).
jj vynucene vylozeni nakladu funguje. Ja jsem mel na mysli spis opacnou vec - naklad stejneho zbozi nebo lidi vice dopravnimi prostredky. Podle me se to vyplati - napriklad u letiste, kde se velkokapacitni letadlo objevi jednou za nekolik mesicu se postavi prilepena autobusova zastavka. Ten autobus odveze par lidi velmi pravidelne, takze zvysuje "atraktivitu" toho letiste a kdyz ma kapacitu 20-30 lidi, tak na letadla zbyde jeste dost osubek na prepravu.
Dtto dalkovy vlak (EC-cko :-).
Naposledy jsem hrál OpenTTD s tímhle patchem a stavění navazujících spojů je o dost zajímavější