@Ondra Satai Nekola
To je pořád dokola. Lidi se prostě nedívají "co je za tím".
Testy jsou nějak někým napsané a pokud si něčeho nevšiml, nebo neměl zrovna štěstí, tak smůla. I ty automatické testátory budou někým nějak napsané.
Dokonce i dnešní AI funguje na trénovacích sadách a pokud v nich něco není, pokud se to "neukáže samo", ani svatá AI to nezajistí. Časté jsou chyby které vznikají na úrovni spolupráce komponent a takové prostředí je variabilní kompletně - žádná z komponent nemusí být špatná a přesto může výsledek být chyba.
K property-based testovani vrele doporucuji tuhle prednasku od jeho objevitele: https://www.youtube.com/watch?v=NcJOiQlzlXQ&list=PLvL2NEhYV4ZvCRCVlXTfB6-d09K3r0Sxa&index=5
a navazujici https://www.youtube.com/watch?v=G0NUOst-53U
K tomu se hodi tenhle paper:
https://www.tfp2019.org/resources/tfp2019-how-to-specify-it.pdf
A pro mene jazykove vybavene existuje i jeho preklad do Javy: https://johanneslink.net/how-to-specify-it/
> Spousta problémů v kódu vyplývá z toho, že programátora vůbec nenapadne, že by v dané části mohl problém vůbec být.
A právě proto existují testeři, což je jiná kvalifikace (a vyžaduje např. i jiné povahové rysy) než programátor...
Přijde mi dost zvláštní, že sem něco tak zřejmého musím psát.
Prijde mi to tento rok trocha slaby... pan co pise kernel ale netusi jak na to - nuz zrejme ho k tomu donutili v praci, protoze sam bych po vsech studiich historickych knizek ten kernel uz napsal bez stezovani si..., ale ano.. neni to javascript kde vam internet pomuze, a vyzaduje to znalost architektury a hlavne MMU, coz bezny lidi neresej.
U druheho prispevku - ohledne TPU - opravdu jde o vyrobek Intel-u, nebo si autor plete Intel Movidius s Google Coral Edge? A nechali si udelelat desku = koupili jsme demo board na eshopu (doufam ze video z archivu objasni tyhle nejasnosti). Jako v dnesni dobe je AI takovy hype, ze ani uzivatele nevi ktera bije... a srovnavat 4T operaci v 8-bit a strikne velikych maticich (8x8+), s volne programovatelnou 10T op GPU (kde argument je 32bit float, a matice jen 4x4, s volnym pristupem ke kazdemu elementu) je dosti nefer.
To jsou opravdu muka se dodivat na to TPU video..
Device Tree *LIST* ... jakej list? je to strom boha jeho :) Jasne ze strom ma listy, ale to se DT netyka. To zas delal nekdo kdo do embedded nedela.. kdyz se podivuje nad tim, ze to ma syntaxi podobnou C a lze tam neco includovat.. jeste ze se nedival do NVidia kodu.. to by z nekonecne vnoreneho includovani mel i Dicaprio hodne spatnej sen :-)
Cekal jsem ze rekne kde tedy byl problem, krome obligatniho - pouzili jsme DT blob, ktery nepatri na nas HW a fakt se divili ze to nejede, tak jsme zacali od minimalniho a pridali jen to co potrebujem... tohle melo nastat davno pred pokusem pustit nejaky neznamy blob.
A pry je tam stare 4.x jadro... ehm... welcome to embedded!