Vlákno názorů k článku Jak soudruzi z Bonton/Sony music bojují s piráty od Martin Zapadlo - Dobrý den, něco takového jsem opravdu dlouho nečetl. Je pro...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 11. 2002 14:04

    Martin Zapadlo (neregistrovaný)

    Dobrý den,
    něco takového jsem opravdu dlouho nečetl.
    Je pro mne naprosto nepochopitelné že člověk s odbornými znalostmi na úrovni tohoto "pána" může zastávat post v takové společnosti.Jeho vyjadřovací schopnosti a technická způsobilost ukazuje spíš k lopatě či krumpáči.Nechci se dotknout nikoho z oboru je to pouze příklad.Navíc tento pán by zřejmě při problému zlomené násady hledal lešenářskou trubku a autogen. Také jsem se dlouho nesetkal s takovým ignorantstvím a egoismem hodným vypitého typa z nádražní restaurace. Myslím že doba kdy si každé majetné HOVADO může dělat co chce je pomalu ukonce. Děkuji Janu Petrákovi za velmi poučný článek a přeji pevné nervy při komunikaci s lidmi kteří mozek nechali raději v době kamené.

  • 26. 11. 2002 0:14

    Jiří Kuchta (neregistrovaný)

    Ale je to pravda. Vemte to tak, že ten člověk tam není jako "odborník" na řešení problémů, nýbrž jako "odporník" který má stále dokola opakovaným tvrzením "my to máme dobře chyba je u vás" docílit toho, že zákazník přestane za své peníze otravovat. S/B není jediná takováto firma, vzpomínám si na svou několikerou diskusi se zákaznickým střediskem UPC, které jsem přesvědčoval že jim nefunguje jeden rozhlasový program. Od nich jsem slyšel různé - že rádio vysílají "navíc" a tudíž na jeho poslouchání není nárok, že neumím naladit přijímač a že mi za 300 pošlou někoho kdo mi rádio naladí, že servisáka do jejich technického centra opravit závadu poslat nemohou,... až jsem potkal skutečného servisáka a ten se jen zasmál, že dotyčný přijímací modul je v dlouhodobé opravě.