Vlákno názorů k článku Kam se ubírá webdesign? K jednoduchosti a přehlednosti od Karel - Zde popsané trendy lze shrnout takto: kašlete na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 2. 2017 10:40

    Karel (neregistrovaný)

    Zde popsané trendy lze shrnout takto: kašlete na web, připravte video a po jeho přehrání zobrazte velké tlačítko KOUPIT nebo ZAVOLEJTE NÁM.

    Použijte hezké fonty, hezké prolínačky, zajímavou grafiku, hodně volného místa. A video vám dá navíc pár bonusů: je opravdu jednoduché pro uživatele, nemusí vůbec nic dělat a přesto má krásný zážitek. Uživatel projde přesně přes ty věci, které chcete. Je přehledné a uživatel rozhodně nemine nic z toho, co vy považujete za důležité. Navíc uživatel nebude zbytečně ztrácet čas nějakými rozhodnutími, přemýšlením nebo snad hledáním informací.

    Výsledek bude mít jednu jedinou mouchu: řada lidí to bude považovat za video, nikoliv za dobře udělané webové stránky.

    PS: Je to ironie. Osobně mi dost leze krkem moderní trend, kdy webová stránka je vlastně jen video, co se vám přehrává dopředu když scrolujete myší dolů, případně pozpátku, když scrolujete nahoru. Informační hodnota nulová, vyhledávání žádné. Vrací se nám devadesátá léta a webové prezentace, ve kterých není vůbec nic, jen žvásty a kontakt na obchodní oddělení. Osobně už jsem několikrát do takové té bubliny "Jsme online, zeptejte se nás na co chcete" napsal "Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda máte i nějaké webové stránky, nebo jen tenhle poloprázdný reklamní leták". Nikdy mi nikdo neodpověděl.

  • 20. 2. 2017 18:47

    NULL (neregistrovaný)

    Osobně si myslím, že celý trend je dán tím, že dnes už o takových věcech na těch vedoucích poziicích často rozhodují neajťáci a proto pořád pozorujeme řešení všeiijakých "hovadin". Příkladem budiž třeba Firefox a jeho neustálé spory o přesun tlačítka do leva nebo o kousek dolů, neustélé spory jestli si větší procento uživatelů přeje v základu Pocket, nebo nepřeje Pocket, a co si vlastně strašně přeje (teda krom toho aby to pořádně fungovalo), měnění loga, jeho barviček, soutěže o logo . . . .a miliony dalších hovadin a to samé i ve webdesignu, resp ve výrobě webů a pak to dopadá tak, že na super cool a vychytané logování dostane člověk den, ale 2 lidi stráví 3 dny hádkou o šířku a odstín lišty, pak tam někdo vrazí video na pozadí které 2 dny někdo vybíral a upravoval a pak se teprve zjistí, že se to loaduje 3s, na mobilu 10s a na malých mobilech je tam z toho vidět prd . . .

  • 21. 2. 2017 10:07

    Murděj Ukrutrný

    To mě připomíná jak jsem minulý týden vybíral nový mobil na heuréce, napřed tuna keců o tom jaký budu kchúl borec na fejzbůku protože zrovna tento mobil dělá nejlepší ty selfíčka a až té hromadě marketingových fekálií na 10 stránek jsem stejně zjistil že ten kchůl mobil za 8 litrů má jen 1GB ram.