Vysvětlení pro ty, kteří nepochopili Tigerovu narážku.
V mezinárodních společnostech se typicky musí plnit nějaké stanovené cíle, sledované jako KPI. To může být například plnění SLA, množství oprávněných reklamací zákazníka, atd ... Když se pak rozhoduje o prémiích, pokud jsou KPI splněna, vedení zkusí vymyslet nějaký jiný důvod, proč se prémie nebudou letos dávat. Zároveň to znamená zvýšení limitů pro splnění KPI na příští rok. Když KPI splněna nejsou, o premiích nemůže být ani řeči a KPI pro příští rok zůstane na stávající nedosažitelné úrovni. (Sarcastic mode explanation)
* - Key Performance Indicator, Service-Level Agreement
Chvála svatému Stallmanovi za KPI a SLA. Co jinak by drželo na uzdě bandu korporátních lopat ? Do práce chodí povětšinou jen proto aby vyfasovali Macbooky a pak nabrali homeofficy a balili hipsterky po kavárnách. I tak se pořád najde nějaký stachanovec co normy překročí a je vožen po kanclích jako výstavný pašík a dáván vzorem pro jiné lopaty.