Od té doby, co jsem přešel na Windows, je mi stále jasnější, že uživatelé Linuxu jsou radikálové. Vždyť používání Linuxu nemá žádné logické opodstatnění! Pořád jenom řvete, jak je ten váš Linux lepší, ale nemáte žádné reálné argumenty.
Je lepší být ubožák a používat Windows než být radikál a používat Linux.
Hehe, tady sem našel něco o tučňácích:
Z tohoto komixu mě zamrazilo ještě před přečtením této diskuse, vím totiž o jednom učiteli výpočetní techniky na jedné střední škole který zcela vážně svým vyděšeným studentům prezentuje uživatele linuxu jako extrémisty kteří škodí světu.
Už pár týdnů přemýšlím jak ho klepnout přes prsty aniž bych ohrozil některého ze studentů, nejlépe nějak veřejně zpochybnit jeho způsobilosti k vykonávání této práce.
Ale jak ?
Pohodil bych ve škole vysloužilý ntb s běžícím Linuxem a zavolal do školy, že to může zneškodnit pouze dotyčný učitel výpočetní techniky, který to umí obsloužit. Nejede mu náhodou matlafon na Androidu?
1) dokážeš jeho odbornou neschopnost.
2) pokud má Android, tak pak je to důkaz, že je sám linuxový extrémista a nemá na škole co dělat.
Samozřejmě, kdo má koule na to aby se radikálně vyčlenil ze stáda ubožáků, ten používá Linux. Pro tupé bučící stádo holt stačí Widle s maskovaným hákovým křížem ve znaku...
http://i1.kym-cdn.com/photos/images/original/000/313/751/8c0.jpg
http://img13.deviantart.net/3775/i/2004/170/a/d/windows_nazi.jpg
ale i tak je muj postoj jasny. system nefunguje a poskozuje moje zajmy a proto je potreba konat. system je taky jen materializovanou vzpominkou. staci se podivat jak se materializuje. pak jde zkoumat zivotni cyklus a vsechno co ma zivotni cyklus lze opravit nebo vyhodit na smetiste.
zivotni cyklus systemu jde zkoumat tak, ze se podivate na statisticke vystupy a kdo je pouziva nejcasteji. najdete si v zakoniku mechanismus cukru a bice, ktery ma usmernovat dane statistky a pak prijdete na to co udelat jinak, aby ste se vyhnuli tomu mechanismu cukru a bice a stali se ve statistickem hlaseni neviditelnymi.
typicka situace je skolsky system, kde je metoda cukru v podobe statu platiciho odvody na zdravotni pojisteni.
negativni slozka skolskeho systemu je akreditace oboru, kde jsou zajmy studentu zcela mimo rozlisovaci schopnosti komise a ministerstva.
akreditacni komise se zodpovida ministerstvu skolstvi a je podrizena vlade, takze primarni rozhodovaci schema je vedeno nasledujicimi pozadavky:
1. minimalizace nakladu na preskoleni uceitelu
2. recyklace ucitelu v nejvetsi mozne mire
3. schopnost vysokych skol provadet vyzkum
4. predvidatelnost a stabilita vyberu dani
5. nejstabilnejsi vyber je v systemu nastaven u dane z prijmu zamestnancu, takze chrlit prevazne zamestnance nikoliv
6. vedlejsi efekt nadbytku zamestnancu je stabilita vyroby "STAVAJICICH" firem a s nim spojeny vyber dani, cili schvalovani oboru prioritne tak, aby byl svaz prumyslu a dopravy uprednostnovan pred studenty.
7. nic
8. nic
... stale nic
... porad nic
.............
9999999999999999999999999. zajmy konkretniho studenta - tuhle miru mikromanagmentu osob system nedokaze/nechce umet obsahnout.
co z toho plyne pro ucastnika systemu?
takze vysledek situace jsou nizsi stupne vysokeho skolstvi, ktere jsou propagandou otroceni v korporatu. skatulkovane do presne orezanych oboru podle stavajiciho skatulkovani poptavky.
nutna kvalifikacni podminka pro obsazeni vedcko-vyzkumne pozice je pak fungovat jako "kyvac" co tu propagandu za drzeni huby odkyve a strpi a vedle toho se zarizuje po svem - viz laboratore a granty pri VS.
nulova mezioborovost, ktera je hnacim motorem vyzkumu, inovaci a objevu. staci se podivat na objev k vyroci akademie ved. taky musel prijit nekdo z venku bez prihradkoveho vnimani situace, aby objevil kulombickou explozi horciku prudce do vody ponoreneho a taky jde fakticky o obev naskrz 3 prihradky univerzitnich oboru.
jake jsou dusledky stanuti se neviditelnym ve statistice skolstvi?
narovnani informacni asymetrie pracovniho trhu. ta informacni asymetrie, kterou by mel stat jako regulator vyrovnavat ve prospech slabsi skupiny, coz dnes nedela a naopak se stavi na stranu silnejsich, protoze je to pro stat pohodlnejsi. tak tahle informacni asymetrie se priblizi k rovnovaznemu stavu a tim vrati lidem schopnosti pracovat s vlastni hodnotou na pracovnim a investicnim trhu.
regulova slozka "bice" povinne skolni dochazky konci zakladni skolou.
regulovana slozka "cukru" skolni dochazky ma otevreny konec.
takze pokud vsichni vystoupi ze systemu se zakladnim vzdelanim a pujdou do neviditelneho skolstvi, ktere neni pod akreditacni kontrolou statu.
- pak budem statisticky temer negramotny narod
- korporace nebudou chtit investovat v odbornych oborech
- kdo to nevydrzi dotahnout do konce, tak bude mit horsi vyhlidky nekvalifikovane prace pro nadnarodni korporaci
- stavajici firmy proti novym investorum budou mit znalost prostredi a nizsi konkurenci v naboru, takze opet pro toho, kdo chce otrocit pro firmu je tohle vice mene monetarni ztratou vyvazenou ziskem v podobe kvality uplatneni vice podle vlastnich zajmu, ktere budou muset byt podrobeny detailnejsimu zkoumani pri naboru
- pro vsechny lidicky, co to dotahnou az do konce, tak vznika investicni vyhoda pri investovani "sebe" do vlastniho podnikatelskeho zameru
co se da ocekavat od statu? nejpravdepodobnejsi situace bude zvednuti hranice bice. cili postupne podle zavaznosti situace povinna stredni skola az povinna vysoka skola.
tohle muzou treba staty s placenym skolstvim pouzit k odstraneni placeneho skolstvi.
a kdo neveri, ze akreditovane skolstvi je zakladnim mechanismem vyroby modernich otrokou, at se podiva treba do USA.
hlavnim argumentem k ospravedlneni existence odboru v USA je, ze diky nim si muzou jejich placene skolstvi dovolit rodiny i z nizsi stredni tridy.
takze odbory delaji medvedi sluzbu. zvysuji zadluzenost modernich otroku, protoze moderni otrok je presne to co odbory potrebuji ke sve existenci, proto ho celi zhavi nazenou do placeneho skolstvi a do obvyklych zadluzeni
ten algoritmus se da aplikovat na kterukoliv slozku statu. je materializovana jen v hlave a chovani stada.
zakonik, statistiky, urady, kdo konzumuje vystup statistik a systemu, jak se chovaji ovce, kde je cukr a kde je bic a jak v cem nebo v kom je schovana regulace.
nic vic neni potreba na nastoleni rovnovahy nez soucinnost vetsiho mnozstvi lidi, kteri si tohle dokazi uvedomit
zakladni metoda opravy systemu je ucastnit se vzdelani normalne se ucit, ale domluvit se optimalne vsichni ve vsech rocnicich a odmitnout udelat zkousky a u zkousek vsichni do jednoho propadnout.
staci se podivat jak stat musi ustupovat v pripade maturit z matematiky.
proste tu statistiku, kterou stat pouziva jako vystup znehodnotit.
uplne stejne postupuje treba ustavni soud, ktery vyhrozuje poradkovou pokutou advokatum pokud se mu nebude ustavni stiznost libit a neposkytuje statisticky nastroj k jejimu nezneuzivani. coz je forma znehodnoceni statistiky jeji neexistenci. a naklady na ziskani relevantnich udaju jsou nasobne vyssi pro nekoho, kdo neni pritomen na miste v dobe udeleni poradkove pokuty, ale musi bud dohledavat nebo byt trvale pritomen vsem rozhodnutim.
viz strana 5 a 6
http://www.cak.cz/assets/pro-koncipienty/vzdelavani/ustavni-stiznost---mgr--petr-jager_2.pdf
a rozpor se skutecnosti
http://www.denik.cz/z_domova/ministerstvo-chce-aplikaci-ktera-sestavi-soudni-rozhodnuti-20130218.html
a schopnost VS provadet vyzkum pak nejlip dokumentuje stav, kdy se k aktualne probiranym tematum dostanete az na postgradualu. jinak se budete ucit v lepsim pripade jen 150 let totalne vytezene a na milion a jeden zpusobu v praxi pouzivane veci jejichz znalost neni potreba k tomu, aby ste v praxi fungovali a uz je jen minimum prostoru k tomu, aby bylo objeveno neco noveho v te konkretni akreditovane prihradce.