tim chtel rict ze umi :) - ne primo obliceje treba, ale sleduji i helmy a tak - pokud se jim se stejnou permici ukaze jinej xicht je pruser
a pokud jde o hlidani, tak pri vstupech do arealu u spodnich stanic lanovek nejsou mobilni spioni, ale rovnou cela banda v kukani, kdyz pipne celorocni permice, hned vytahujou dotycnyho z rady a chcou obcanku/pas
V této souvislosti si dovolím poznámku, že mi přijdou tyto podmínky jako krajně nevyrovnané:
provozovatel většinou ve smluvních podmínkách říká, že nevrací jízdné, když jsou nevyhovující meteorologické podmínky, nejde elektrika a tak dále.
Rozumím tomu, že si kupuji službu ale v čem je problém - koupím permici na celý den, tj koupil jsem právo aby jezdila jedna osoba jeden den, provozovatel nijak neutrpí žádnou škodu, když se ženou vystřídáme po obědě abysme mohli pohlídat nejezdící děti.
Když vypnou elektriku, tak se mi provozovatel jen vysměje do ksichtu. Stalo se mi u nás, proud vypli asi 10 minut po začátku a navíc se nakonec ukázalo, že to provozovatel musel vědět - bylo to vylepené na sloupě.
Nevíte o někom, jestli to zkoušel nějak právně rozstřelit?
Tvare skutecne nekde kontroluji, ale nemeli jsme s tim nikdy problem....ale umim si predstavit, ze muzou zacit prudit. Co se tyka stridani permice, tak se da koupit vetsinou tzv rodinna, ktera stoji uplne stejne jako obyc permice, ale je mozne se na ni stridat (na pokladne pri placeni nahlasis, kdo se na ni bude stridat). Tahle informace nikde neni vylepena a zjistili jsme ji az nahodou na pokladne (oblast Ski Amade).....
Provozovatel prodává nepřenosnou permici a cena je stanovena na základě toho, že to je pro jednoho člověka. Ten si odpoledne třeba zajde na oběd. Když se vystřídáte se ženou, jezdíte jakoby nonstop, ale to statisticky průměrný jezdec nejezdí, takže pokud provozovatel prodáva dražší přenosnou permici, tak provozovatele poškozujete, a pokud ji neprodává, tak také.