Kazdy necht si pouziva co mu vyhovuje. To tvrdim vzdy a vsude.
Pokud 3D efekty nepuzivate, tak jen proto, ze to NEUMITE.
1. Uvedené věty si evidentně odporují.
2. Hezké na pohled jsou nejenom 3D efekty, ale i interpunkce v češtině.
3. Česky je: "Kdybyste se zamyslel, dokázal byste ..."
Pánové, popř. Dámy,
člověk má pomalu strach přidat do této nevšední diskuze nějakou tu čárku jen proto, aby pak nemusel číst kritiku pravopisu :D V každém případě co mně přijde na této debatě naprosto „HUSTÝ“ je fakt, že z debaty o 3D grafice a Linuxu a Vistách se velmi rychle přešlo na debatu o projevu a formě a i/y a správné češtině a různách poruchách a slušnosti atd., načež tato debata přesáhla tu původní o řekněme deset tisíc procent. 10.000,– vypadá líp :D Anyway guys Visty mám a přestože nechápu, na co potřebují tolika místa na HDD [(pro češtináře pevný disk)(asi se množí dělením)] a přestože nemám o 3D grafice a Linuxu ani tucha, jsem s nimi vcelku (vcelku nebo v celku?:) spokojen.
Přesto Vaše debata byla natolik čtivá, že mi nedalo než reagovat :D dobře jsem si početl :D
direct rendering: Yes server glx vendor string: NVIDIA CorporationGrafika je Nvidia 5200, takemr všetko funguje krásne, compiz mi hlási 120fps (teda kým sa nepokúsim o zložitejšie veci než presun okna, napr, scrollovanie na internetovej stránke, zmena veľkosti okna a podobne).
No keď to vôbec nesúvisí tak prečo to ide tak pomaly so spusteným compizom? Mimochodom takto vyzerá resize so zapnutým xcompmgr.
K tomu, že pomalý resize je spôsobený zmenou veľkosti pixmapy ... to akože keď zväčším okno o 1px tak sa zväčší pixmapa o 1px? To by bola snáď dosť blbosť. Teda aspoň ja keby som niečo také programoval tak by to zväčšovalo pixmapu o 128px (alebo nejaké podobné číslo). Teda najmenej by bolo 128x128, zvyšné pixely by boli transparentné, pri zväčšení o pár pixelov by vôbec nedochádzalo k realokácií. Moc nechápem prečo compiz tak nefunguje.
Mimochodom xcompmgr spravuje pixmapy ináč než compiz? S xcompmgr nevidieť žiadne spomalenie prekresľovania.