Tri otazky od cloveka, ktereho Kylix dvakrat nenadchul, ale neco s nim delat potrebuje:
1. Je mozne kompilovat zdrojaky mimo ide? (proc? ide nabiha dost dlouho, nestrcim je do Makefile, a -alespon mne - rado tuhne a pada). V Kylix jedna byl program dcc, ktery toto delal, ale v trial verzi Kylix 2 zmizel :(
2. Je mozne "vnutit" ide jiny editor (jmenovite vim)? (proc? jsem na nej zvykly). Alespon pro editaci, i kdyz ze strany vimu nic nebrani ani pouzivani pro krokovani a breakpointy...
Je mi jasne, ze pravovernemu fanousku tahle zadost prijde stupidni, ale me by se to hodilo...
3. Je mozne dat do binarky aby hledala knihovny nekde (ekvivalent -rpath pro ld), abych nemusel porad delat LD_LIBRARY_PATH?
Diky
Co sa kniznic tyka mne osobne to fungi ked potrebne kniznice hodim do /lib alebo /usr/lib a urobim ldconfig.
vtedy najde kniznice v standardnej ceste.
Co sa tyka projektu XPWM Profesional stalo by za to keby sa na tom popracovalo serioznejsie. Predsalen su v nasich koncinach aj "sekretarky" a ina "haved" (dufam ze za to oznacenie sa nikto nenahneva). Dovod?
Kukuc na http://www.netlars.sk/xpwm/ je tam par zaujimavych screenshotov co som dnes vnoci urobil.
ad ad b)
Nemluvil jsem o *mapovani klaves*, ale o zmene editoru. Nejde o (zakladni) klavesy, ale o folding, makra (uzitecne je napr. vyberu blok, zmacknu klavesu a pred blokem je {$IFDEF NDEBUG} a za nim {$ENDIF}; mozna jde delat makra i v editoru IDE, ale pro me by bylo jednodussi pouzivat zname veci), drobnosti typu c^P, gf, #, * - proste jakmile je jednou clovek zvykly na editor, tak se mu tezko prechazi, zvlast kdyz nema pocit, ze prechod prinese vyrazne zlepseni