Presne, navic nechapu proc je o tom samostatny clanek kdyz podobnych (nebo prakticky totoznych) modu existuje pro hry s linuxovymi enginy asi 30 - v zive pameti mam jeste nesporne kvalitnejsi UT mody:
http://infiltration.sentrystudios.net/
http://www.tactical-ops.de/
http://www.strike-force.com/
- tenhle nad ostatnimi nijak nevynika .. spis by bylo lepsi je zkatalogizovat, jinak tu budeme mit dalsich 100 dilu tohoto serialu o nicem :)
Mam to z druhy ruky, ale melo by stacit obycejny Wine.
Ono je to totiz napsany jak pro DirectX tak pro OpenGL. Default je samozrejme DirectX (no-comment). Takze prvni co v te hre musite udelat, jen co ji spustite s Wine, je prepnout ve volbach DirectX na OpenGL a ...a pak se to (obcas) kousne. Nicmene na druhe spusteni (uz pod OpenGL) to jede jako vino.
Ma tady nekdo s tim nejaky realny zkusenosti?
P.S.
WineX pridava do Wine prave podporu DirectX (a par blbinek navic, a tohle je to hlavni)
No bez urazky - uz jste neco nekdy rozjel pres Wine? Ja se o to pokousel podle navodu tady na ROOTu - treba Starcraft - a nepovedlo se mi to ... Jestli se to nekomu podarilo, tak dejte vedet (Starcraft, Half-Life + CS, Pro/Desktop) ... V nejlepsim pripadeskoncim u tvorby blbejch ikonek ve startmenu ...
Problem s wine je ten ze je porad ve vyvoji, casem se meni spousta veci a vyvojari nezkoumaji jestli novy kod nerozbije spousteni te a te aplikace. Je proto treba dost casto sahat ke starsim verzim z CVS .. posledni verze kdy se mi podarilo rozbehat CS na 100% je ze zacatku roku 2002
To je nesmysl. Wine podporuje jak opengl tak directx. WineX pridava proprietarni kod (napr. ruzne cd ochrany) + se vyviji specialne pro hry - platici uzivatele v ankete vyberou ktere hry by se meli zprovoznit a pak wineX vyvojari pracuji specificky na kompatibilte s temito hrami.
zdravim autora,
chtel bych se zeptat, a to obecne vsech autoru techto bezesporu prinosnych clanku pro nas linuxare:
Neslo by delat screenshoty i ve vyssich rozlisenich
a ty davat na nakliknuti na tyto mensi do noveho okna?
Obzvlaste takoveto tituly by si to zaslouzili,
kdyz je v nich jiste uchvatna grafika...
Neeee, prosim ne. Vyssi rozliseni klidne, jen ne do novyho okna.
Doporucuji tazateli nainstalovat si lepsi prohlizec. Snad v kazdym normalnim prohlizeci (ne MSIE, musi to mit taby) si to muzes prostrednim mysitkem otevrit do novyho tabu. Vyhoda je, ze jsi to ty (a ne redakce), kdo se rozhodne jestli to chces do novyho okna nebo ne.
Je ke spouštění těchto rozšiřujících módů mít plnou verzi hry? Tj. tu koupenou? Na demo vezi QuakeIII Areny, která je oficiálně ke stažení ze stránek výrobce, to nejde napasovat? Spíš bych si tipnul, že ne, že to má zablokovaný.
Jak je tomu u UnrealTournamentu?
P.S.
Jestli jsme to správně pochopil, tak k QuakeII jsou k dispozici zdrojové texty, alespoň k engine, takže Mody do QuakeII by měli jít ne?
Tusim, ze to bylo neco podobneho, deska EPOX s VIA KT-600 a stejna grafika. Hladce to bezi na jadrech 2.6.x a s XFree86 4.4.0. Starsi Xka lze presvedcit tim, ze se jim rucne vnuti ChipID starsi karty, treba Radeon9100, ktera je v zasade podobna (az ma rychlost AGP). Informace jsem tusim vystrachal na strankach projektu DRI.
Pripadne lze pouzit proprietarni ovladace od ATI. Ale ty mi prisli trochu zlobive. S jejich modulem pro agpgart by to vsak na druhou stranu mozna bezelo i na jadrech 2.4.x, kterym jinak, pokud nejsou extra opatchovane, nevoni AGP v3.
A asi je tech metod vice. Ale me se osvedcil ten upgrade.
Co ti konkretne nefunguje s ovladacmi od ATI?
Ja som musel zakazat DCC, aby sa mi vobec nieco ukazalo na monitore 'Option "NoDCC"' v XF86Config-4.
A aby mi bezalo HW3D na mojej sunke Duron 750 + Via KT133 (XServer sa zrutil pri inicializacii AGP), musel som vynutit PAGE_ATTR_FIX=1 v Makefile kerneloveho modulu.