Vlákno názorů k článku Mraky softwaru za pusu od Vrana Jan - Krasny den, Nesouhlasim s PR clanky obecne na jakemkoliv...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 12. 2004 9:28

    Vrana Jan (neregistrovaný)

    Krasny den,

    Nesouhlasim s PR clanky obecne na jakemkoliv mediu a to at je dela kdokoliv. PR clanek nesmi byt nikdy nezaujaty vzdy neco propaguje, to je jeho poslani. A to je v primem rozporu s objektivitou novinare.

    Docela chapu ROOTa ze pro ziskani penez musi udelat temer cokoliv. Provoz takoveho projektu jako je ROOT prijde nekde okolo 2 milionu rocne a to nejsou male penize. Muzete se tady hrde byt do prsou ze by jste poslaly tisice na provoz roota ale dokud to neudelate je placani prazdne slami. Co takle zalozit nejakou nezizkovku ?

    Procetl jsem celou diskuzi ale bohuzel jsem krome fanatickych vykriku nenasel temer nic co by nejak komentovalo obsah clanku, nekdo kdo by zhodnotil co je na jeho obsahu dobre ci spatne.

    Broji snad temer cela komunita fanaticky proti Microsoftu? Ja vzdy myslel ze GNU jo o svobode a pak ma pravo na zivot kazdy a kazdy ma pravo jit svoji cestou. A at cas ukaze ci byla lepsi.

    No i kdyz to asi nebylo primarnim zamerem ROOTa v podstate potvrdil ze je svobodny, protoze minimalne zachovava svobodu slova. A nepripravy tak ani sve ctenare o vedomi ze vzdy existuje alternativa i kdyz nemusi byt vzdy milosrdna.

  • 6. 12. 2004 10:08

    bernos (neregistrovaný)

    Ano, v podstate s Vaim souhlasim. Jen je treba podotknout fakt, ze posledni dobou jaksi odbornych clanku na ROOTu ubyva. Bud neni o cem psat nebo nejsou odbornici, kteri by neco napsali. Laskavy ctenar si na tuto otazku odpovi jiste sam.

  • 6. 12. 2004 11:25

    Petr Mach (neregistrovaný)

    Uprimne receno, ktery linuxovy odbornik by chtel psat sem, kdyz Root svym chovanim davno ztratil prestiz? Nejaky se zajiste najde, ale rada z nich ma svou hrdost, ktera Rootu chybi. A na kvalite clanku se to nutne projevuje.

    Root se profiloval a etabloval jsko linuxovy informacni server a na takovem PR clanky Microsoftu nemaji co delat protoze timto meni svuj profil. Driv jsem cekal do pulnoci, abych si mohl precist, co na rootu vyslo, pozdeji jsem cetl nekdy v prubehu dne, ted se sem podivam jednou za cas, shlednu titulky a vidim, ze se zde nic moc zajimaveho nepise.

    Nahoda? Kdepak. Root se proste zkazil. Root je ukazka, jak komerce a obchodnici dokazi vsechno pospinit, zdegradovat a zprumerovat a to za ucelem vidiny kratkodobeho zisku. Toto neni nic prekvapiveho a dalo se to ocekavat uz pri prodeji Roota. Po pravde receno, je spis prekvapive, jak Root dlouho oddolaval.

    Jestli si nekdo mysli nebo doufa ze Root se napravi a bude jako driv, tak je naivka. Root se bude pomalu ale jiste dale zhorsovat, dokud mu budou vladnout obchodnici a komerce a ti mu budou vladnout tak dlouho, dokud z nej pujde neco vytriskat.

    Nezavidim postaveni Johance, ktera s tim ma spojene jmeno, je vnimana jako soucasna hlavni postava na Rootu, ale pritom s timto nemuze nic delat. Skoro bych ji i doporucil, aby Root opustila jako jeji predchudci, kteri si zajiste uvedomuji o co jde. Ale treba je to hrda kapitanka, ktera hodla na tehle potapejici se lodi vydrzet az do konce. I to je svym zpusobem sympaticke a dojemne.

    Johance:

    Johanko, hranice toho co je jeste vhodne a co ne nejsou pevne stanoveny, ale presto existuji a reakce ctenaru by ti mohly byt voditkem, co jeste snesou a co uz ne. Ja myslim, ze nic horsiho uz ctenrum Roota jste provest nemohli.

    Vymlouvat se na jine servery nema smysl, kazdy server je jiny. Root je komunitni server a tato komunita ma sva specifika, kterym je potreba vychazet vstric, jestli si chcete jeji podporu udrzet. Jasne davate najevo, ze nechcete, ze vas nezajima nebo ze ji nevidite, mozna zaslepeni ziskem, mozna proto, ze vasi obchodnici se jednoduse o takove veci vubec nezajimaji, coz vidim jako nejpravdepodobnejsi a je otazka, zda jim muzes otevrit oci a nebo ne.

    V kazdem pripade se vam podarilo nastvat nebo zklamat radu lidi a to neni pro vas dobre. Protoze to vam nove verne ctenare neprivede, zato jich o par prijdete a u zbytku se zhorsi mineni o vas. Verim ze nejste hloupi, a ze to dobre vite a pocitate s tim, cimz zaroven ukazujete, na cem vam zalezi a na cem ne. Za sebe mohu rict, ze se mi vase priority nelibi.

  • 6. 12. 2004 12:37

    krokodyl (neregistrovaný)

    Tak když je root komunitní server a ty chceš, aby takový zůstal, budeš muset hrábnout do své portmonky, vytáhnout pár krejcarů a dát je na jeho provoz. Jinak jsou totiž tvoje kecy pustý blábol a tvoje rady drzostí, neboť protestuješ proti tomu, na co jsi nedal ani vindru a snažíš se radit jiným, jak mají investovat svoje peníze.

  • 6. 12. 2004 22:50

    Gogo (neregistrovaný)

    Ja bych samozrejme za kvalitni obsah klidne zaplatil, pokud by se tam nevyskytovalo to, co se ted vyskytuje na Rootu. Papirove casopisy take kupuju a neprijde mne to nejak zvlastni.
    Root jde nezadrzitelne z kopce. Copak nevidite, jak v poslednim roce, dvou.. upadla kvalita clanku ? Tento PR clanek je jen zacatkem konce.
    Ale je svatym pravem majitelu root.cz zlikvidovat, pokud to chteji ucinit. Existuje prece spousta jinych podobne zamerenych Webu...Tak proc se tady zbytecne hadat.

  • 7. 12. 2004 8:32

    MK (neregistrovaný)

    Kolik byste zaplatil za takovy clanek? Respketive kolik byste byl ochoten platit kazdy mesic? Myslim, ze IINFO udelalo uz zkusenost s mikroplatbami :-) A troufam si tvrdit, ze nebyla pozitivni z hlediska naplneni pokladny.

  • 7. 12. 2004 22:53

    Gogo (neregistrovaný)

    Byl bych mesicne ochoten platit tolik, kolik stoji zhruba odpovidajici papirovy mesicnik. Nevidim na tom nic divneho a dost me mrzi, ze ostatni ctenari techto Internetovych periodik tuto vec nechapou.
    Uvital bych samozrejme, kdybych mel moznost nahledu tak jako u vetsiny papirovych casopisu pred tim nez je koupim. Baleni papirovych casopisu do folie, aby zakaznik kupoval zajice v pytli povazuji za vrchol neslusnosti.
    Slibuji si od toho prudky narust kvality - diky prilivu financi a to, ze nebudu obtezovan vecmi, ktere me ani trochu nezajimaji - tedy MS reklama.

  • 9. 12. 2004 20:20

    Hellas (neregistrovaný)

    Ta fólie je tam z hygienických i jiných důvodů - naopak, zvyšuje užitnou hodnotu časopisu.

  • 6. 12. 2004 13:20

    Václav Halík (neregistrovaný)

    Když vyloučím debilní štěky typu fanatici, bla bla bla, atd. Je toto podle mně jeda z nejvýstižnějších reakcí. Bohužel vystihuje něco co už dlouho z ROOTa cítím, a znepokojuje mne, že je to tak a většina lidí si toho tady nevšímá. Řvou tu o toleranci o tom jak server musí z něčeho žít.

    Nevím jak dlouho většina lidí co tu debatuje čte ROOTa. Ale já ho četl ještě když Johanka s nadsázkou tahala po dvoře kačera a dobře si pamatuju jak ROOT vypadal tehdy v kontrastu s tim torzem co z něj zbylo. Po prodeji ROOTa to začalo mít negativní spád a ten se podle mne už ničím nezastaví. Ano ROOT podle mne cca do dvou let skončí. Ne že bych mu to přál a né, že by mně to těšilo, ale každý kdo má pět pohromadě a z klidem se podívá na věci kolem sebe musí pochopit že něco není v pořádku.

    Je zcela jasné že ROOT má problém. Ten nejvíce vyditelný je v tom, že nemá peníze. Ano ROOT má evidentně finanční problém. Další problém je pak to že tu už v podstatě není co číst. Co bylo podstatné a zajímavé se už napsalo. A do novinek se nikomu nechce nebo není nikdo kdo by chtěl pro ROOTa psát.

    Chodím na ROOTa už jen občas a po pravdě po dnešním extempore se sem už možná ani nevrátím. Johanka tady argumentuje, obhajuje a přesvědčuje. Faktem je ale, že je uplně mimo. Dobře si pamatuju situaci kdy se v rámci jedné kampaně ROOT oblekl do modré barvy. To bylo ještě za časů Michala a Tomáše Krase.
    Jenže tehdy dostali tolik mailu, že do par hodin si bylo možne tuto zrůdnost vypnout. Když sem se pak tuším Michala mailem ptal PROČ ! Bylo mi to vysvětleno, že je to sice hnus ale bylo za to hafo peněz a proto to pro ROOTa bylo dobre. Proč to ale pišu. Z jejich přístupu bylo vydět, že jim to není jedno co si čtenáři myslí. A tak nějak jim na tom záleží. Bohužel když srovnám s Johankou a extempore s CJOMLem pak mi vychází dost špatný kontrast.

    Nechci jen kydat špínu na ROOTa. Bohužel musím konstatovat, že po odchodu Michala to de do sraček.

    Sbohem ROOTe. Bylo to s tebou hezke, ale už to odvál čas.

  • 6. 12. 2004 13:31

    Václav Halík (neregistrovaný)

    Samozřejmě tam má být Krause. Tímto se jim omlouvám za nechtěné zkomolení jména.

  • 6. 12. 2004 14:17

    fm (neregistrovaný)

    dovolte otazku: kvuli cemu sem chodite , nebo trochu obecneji, kvuli cemu chodite na podobne servery? Jsou to nove poznatky pro praci, nebo vas zajimaji spise nazory diskutijicich?

    Jsem vaseho nazoru, ze to tak nejak upada, ale sam si ten server vlastne denne nakouknu a abych rekl pravdu, asi ze setrvacnosti. Zamyslel jsem se a rekl bych, ze jsem zde nasel za tech 5 let 3 clanky, ktere byly skutecne necim novym. Jake jsou vase zkusenosti a nebo i ostatnich?

  • 6. 12. 2004 13:47

    pájek (neregistrovaný)

    Pod tento nazor se podepisuji a jenom jeste dodam, ze pro zacatecniky bych radsi doporucoval linuxsoft.cz, vychazi tam spousta clanku a serialu zamerenych na zacatecniky (serial o Gimpu, Linux v prikazech a pod.). Kvalita linuxsoftu sla za poslednich par mesicu vyrazne nahoru.

  • 6. 12. 2004 18:02

    paskma (neregistrovaný)

    To si děláš srandu, ne? Tady se občas člověk něco dozví. Koukám na Linuxsoft a vidím: tutorial k PHP (po kolikáté už), seznam pluginů do Firefoxe (no super) a na závěr super advanced věc: manuál k /bin/cat. Bomba. Ten site je pro absolutní zelenáče, rozhodně ne alternativa roota.

  • 7. 12. 2004 0:14

    pájek (neregistrovaný)

    Zklidni hormony a cti. Doslova jsem napsal, ze jej bych jej doporucoval zacatecnikum.

  • 7. 12. 2004 2:27

    Derder (neregistrovaný)

    Ja si treba myslim, ze lidi jsou ze situace na Root.cz jenom uz trochu moc zoufali a ted se to projevilo na plnej pecky :-( Je to opravdu na*****!

  • 31. 12. 2004 18:22

    prudič (neregistrovaný)

    "Muzete se tady hrde byt do prsou ze by jste poslaly tisice na provoz roota ale dokud to neudelate je placani prazdne slami. Co takle zalozit nejakou nezizkovku ?"

    V techto dvou vetach jsem napocital asi devet chyb. Zbytek "prizpefku" :-)) na tom neni o moc lepe. Pane Vrano z kabelaze, cetl jste to po sobe?

    Nezizkovka je spolecnost bez Zizky? :o)