Tak zrovna s kvalitou služeb UPC nemám problém ani jako domácí zákazník.
Spíš mi vadí věčné handrkování o cenu a někdy značně nelogické. Používám službu, platím, nemám problém. Oni mi napíšou, že mi zrychlují download a zdražují o cca 5%. Já jim odepíšu, že tohle zrychlení na straně downloadu mě nezajímá, se zdražením nesouhlasím a naopak že mě obtěžuje tahle komunikace a když už mě k tomu přinutili, tak chci slevu. Oni mi zrychlí download a dají slevu 15%. To si fakt pomohli. Nechápu jejich logiku. Tohle nebyla první podobná zkušenost.
Oni mi napíšou, že mi zrychlují download
Toto zrychleni jsem zazil nekolikrat. Zajimave bylo, ze realna rychlosti zustala vzdy stejna, at jsem mel tarif 40 Mb/s nebo 300 Mb/s.
A dost me pobavila hlaska:
Koaxiální kabel je z principu použité technologie vždy asymetrický, neumíme na něm nabídnout dostatečné kapacity a hlavně servisovatelnost.
Kdyz jsem od UPC s velkou paradou odchazel, tak se me nejaky arogantni typek ptal, kde mi udelaji lepsi (nez jejich retencni) nabidku? Tak jsem mu vysvetlil, ze od mistniho providera dostanu za polovic garantovanych 100 Mb/s a hlavne symetrickych! Pak mi typek zacal blabolit, ze u nich mam prece 300Mb/s (a to je prece vic!) a ze je to taky garantovane a ze je to symetricke. A ze jestli mi to jede pomaleji, tak mam urcite pokazeny modem a mel jsem to resit s technikem... To byla opravdu posledni kapka a dikybohu ma posledni komunikace s UPC.
Jeste lepsi sou zazitky s vracenim (10 let staryho) modemu (odnes si ho jejich technik) a jejich vyhruzky soudama a pozadovani uhrad 5k+ ... skoda ze na ten soud nedoslo, tesil sem se, jak budou obhajovat to, ze 10let starej HW (za kterej si navic uctovali "sevisni poplatek" 50Kc/mes), kterej stejne obratem skonci v popelnici, ma hodnotu 5k.
Jo, na tom jsme stejně. Taky měsíc po odevzdání modemu výhružky...
A ani na třetí pokus nebyli štond pochopit, že končíme. Stěhovali jsme se a nevedly tam jejich dráty. Stejně zavolali počtvrtý, jestli nechceme zůstat! No pro jejich mravence v rozvaděči, co se bavili zastavováním TV programu v nejlepším, asi tak zrušíme stěhování... No a tak jsou na blacklistu společně s O2 a pár dalšíma podobnýma.
Twl. lidi, já jsem snad jediný v republice, kdo s UPC nejen že neměl problém, ale dokonce byl spokojený. Kdysi dávno, když kromě TV začli v UL nabízet i internet, letěl jsem osobně do tehndejšího Tesca ke stánku a objednal si net. Měl jsem 50 Kč slevu, takže tehdy to dělalo tuším 256 Kč/měs. na rok. Fajn, týpek zavedl, vše fungovalo, uběhl rok a sleva pokračovala dál. Celých 5 let, ačkoli podle smlouvy už jsem měl platit jako ostatní. Když jsem se stěhoval do lokality, kde UPC nemělo pokrytí, odhláslil jsem se. Paní volala, proč se odhlašuji, já jí vysvětlil situaci, ona si dle adresy ověřila, že opravdu tam nenabízí služby. Upozornila mě, abych nezapomněl odeslat modem, dali jsem si pac a pusu a konec. 7 let po odeslání a story o tom, jak mi někdo vyhrožuje, že jsem někomu něco neodeslal, jsem nezažil. Jak říkám, normální služby, normální přístup, normální konec. Asi jsem fakt jediný v republice.
2Kentus: Znam desitky lidi, ktery jen proto aby jim zustala stejna cena davaj kazdej rok vypoved smlouvy ...
A co se tyce fungovani, jo, dokud to funguje, tak je to jakoz takoz ... ale jakmile se neco podela, tak budes bez netu klidne i par mesicu (taky znam osobne) a neudelas s tim nic.