Vlákno názorů k článku Nový Root: ve spolupráci se čtenáři od Petr - Vím že to nic nezmění, ale nedá mě...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 12. 2015 17:23

    Petr (neregistrovaný)

    Vím že to nic nezmění, ale nedá mě to. Když už rozkliknu článek, zprávičku atd. proč není zobrazená hezky zleva, aby se to přirozeně četlo, levý pruh tam zůstává a já se při čtení vracím očima do třetiny stránky, a ještě to opticky není zřetelně odděleno. Je to nepřirozené, nehezké, nepohodlné a unavující. Zkuste si do tohoto formátu dát nějaké texty, které budete muset prostudovat a naučit se. Pak zjistíte, že je to velice obtěžující. Původní starý černý vzhled byl hezky přehledný, dal se číst i v noci a četl jsem prakticky vše, následující vzhled byl méně přehledný, v noci se četl hůř a unavoval oči a začal jsem sem chodit výrazně méně, četl jsem jen to, co mě opravdu hodně zajímá. Po této změně nevím jak moc sem budu chodit. Změna je to asi taková, jako kdyby mě někdo vzal perfektně logicky zpracovanou učebnici a udělal místo toho heslovitou prezentaci, kde neustále musím klikat a posouvat a vidím jen samá hesla vekým písmem a žádnou nebo málo informace. Vzhledem k tomu, že jste do toho dali určitě strašně moc práce a úsilí, je to smutné.

  • 20. 12. 2015 21:23

    Lazar (neregistrovaný)

    OT: Žijeme v reálném světě, kde snižující se zájem o produkt může výrobce nasměrovat k intenzifikaci (design s preferencí reklamy) v kombinaci s extenzifikací (formát vstřícný novým zařízením/čte­nářům). V omezeném trhu produktu (např. jazykově) pak musí jít o změny spíše větší než malé. Notabene v odvětví, kde většina zákazníků může trpět reklamní slepotou, bohužel kombinovanou s alergií na tu agresivní.

    Tím jak se ze čtenáře(platícího) stal produkt (prodávaný reklamě), nemůže se holt moc divit, že jeho požadavky mají nižší prioritu. Rozhodující bude nakonec spokojená výsledná masa (příjem=počet_čte­nářů x příjem_za_čtenáře).