Tak to je drsný, oni to s tím návodem na ovládání Roota myslejí vážně. Root se asi přeorientovává na internetové začátečníky, schází akorát napsat, že co je podtržené je odkaz a dá se na to kliknout...
Teď trochu vážněji (a konstruktivněji): v článku jsou odkazy na seznam nálepek a rubrik. Url jsou sice snadno zapamatovatelná, ale až poté, co se je člověk dozví :) Nebylo by lepší dát tyto odkazy také někam na titulní stránku?
Omlouvám se za nepozornost, nevím proč jsem je neviděl. Ty odkazy bych ale hledal spíše v horní části stránky, ne ve stínu několika reklamních boxů.
Vidím, že mě o něco níže berou jako příklad - to se mi teda zase jednou něco povedlo :-) Na své kritice ale trvám, opravdu se mi takový styl článků dost nelíbí. Jak již někdo psal, toto patří do nápovědy, za měsíc si na tyto články nikdo nevzpomene, natož ten, pro koho jsou převážně určeny (prostě o nich nebude vědět). Navíc by text snad zasloužil i trochu zeštíhlet - pokud chcete složit nápovědu z těchto článků, to aby si na ně případný čtenář vyhradil celé odpoledne. Kromě toho, už je to několikátý článek zde o samotném Root.cz - ještě jsem neviděl, že by některé médium (vyjma několika blogů) tolik psalo samo o sobě.
A dajú sa zobraziť napríklad všetky články zo sekcie Vývoj, ktoré majú zároveň nálepku GIMP? Lebo to nejako neviem nájsť a ani v rozšírenom vyhľadávaní to nie je...
Velmi důležitým údajem, který jinde nenajdete, je také čtenost článku.
Můžete mi říct, proč je čtenost důležitá pro čtenáře? To jako vycházíte ze stejné logiky, že to co je nejsledovanější v programu je i nejlepší? Čtenost je důležitá pro vás, zajímavá pro samotné autory, ale pro obyčejné čtenáře je úplně k ničemu.
Jinak se u tohoto 'seriálu' fakt bavím. Psát PR jazykem sám o sobě a ještě to zveřejňovat jako hlavní članek, to je fakt komedie. Ale spíš tragikomedie...
Na čtenosti se už mailem ptalo poměrně hodně lidí, takže to pravděpodobně čtenáře zajímá. Samozřejmě, pro nás je to důležitější. Celý tento seriál je míněn naprosto vážně, protože je očividné, že řada lidí vůbec o většině funkcí neví. Přitom by je s radostí využili. Viz reakce na začátku této diskuse, kdy čtenář jedním dechem řekl, že je článek divný, ale zároveň přiznal, že neví o odkazech, které jsou jasně vidět na titulní straně. Rovněž řada lidí reagovala pozitivně na informaci o přepínání stylů, přestože je tato funkce dostupná už několik měsíců. Opakování matka moudrosti. V tom duchu je i míněn tento seriál. Není to žádné spiknutí.
Pardon, ale pokud máte plno úžasných funkcí, které ale lidi nevidí kde se ovládají nebo je nechápou, tak je to chyba jen a pouze na vaši straně že je neumíte srozumitelně prezentovat. Pidi tlačítko bez popisu pro přepnutí stylu je toho zářným příkladem. To, že máte na homepage zmatek nějaký článek nezmění a ani to nenaučí lidi ty funkce ovládat - protože to byste ty články museli opakovat každých 14 dní pořád dokola.
Dejte třeba na homepage velké tlačítko HELP a k němu tyhle texty. Ale nevydávejte to za články. Tohle je podle mě jen reakce na běžnou prázdninovou krizi s novými články.
A spiknutí? Tak to jsem tedy nepochopil, co tím myslíte.
Ja si naopak myslim, ze vydavat kusy helpu jako clanky pred vlastnim zarazenim je dobra metoda, jak 1) upozornit na to ktere casti napovedy jsou uz napsane (jasne, jeste lepsi by bylo kdyby byly napsane vsechny uz od zacatku) a 2) Poskytnout k featuram diskuzi (jeste lepsi by bylo kdyby byla rovnou v helpu)
Co me znepokojuje je ze tlacitko help porad nevidim, pritom to je urcite dulezitejsi nez reklamy.
chci se jen zeptat, proc se mi rano tak dvakrat ze tri pokusu nedari dostat se na root ? Lupa se nacte z casti, pak stranka "padne", kdyz napisu www.root.cz, dostanu se na nejakou presmerovavaci stranku, ktera me ale nikam nepresmeruje ... toto registruju uz asi tyden, co se deje ?