Vlákno názorů k článku OpenGL a Direct3D (3) od eax - Dalo by sa spravit nieco taketo : ? mam...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 8. 2004 14:15

    eax (neregistrovaný)

    Dalo by sa spravit nieco taketo : ?

    mam 1 PC na ktorom by som spustil povedzme UT2004 pod lin. Kniznica opengl by bola softwarova MESA, a bezala by na klastri asi 10 PC athlon 2500. DOOM3 v najvyssich detailoch by som rad videl. dalo by sa to, skusal to niekto ? V tejto oblasti sa moc nevyznam mozno to je blbost.

  • 18. 8. 2004 15:18

    Pavel Tisnovsky (neregistrovaný)

    Na toto tema existuje docela dost studii a take vice ci mene funkcnich reseni. Problem nastava pri replikaci graficke sceny, ktera musi byt na vsech pocitacich v clusteru stejna.

    Take neni zcela zrejme, kde se bude provadet paralelni vypocet (tj. kde je to rychlejsi) - zda v casove ci prostorove oblasti. Pokud v casove, pocita kazdy stroj jeden snimek ze sekvence - idealni pro filmy. Pokud v prostorove oblasti, pocita kazdy stroj pouze cast snimku (napriklad obrazek o rozliseni 320x240 pixelu, na celou obrazovku se tech obrazku slozi nekolik do dlazdice).

    Pokud budete mit napriklad velkou scenu (1 level hry), da se to rozkopirovat na vsechny stroje jednou pred zacatkem hry - mezi stroji se budou predavat "pouze" pozice hracu, protihracu, strel, vybuchu atd. Ovsem po renderovani musite obrazky zase dostat dohromady, a tady narazite na zpomaleni vznikle pri prenosu dat po siti - GB Ethernet asi nepomuze, zpomali to spise latence.

    V pripade zajmu muzu podat podrobnejsi info, tady jsem to trestuhodne zjednodusil.