Vlákno názorů k článku OpenGL a Direct3D (3) od blackshark - Četl jsem si tento článek i několik reakcí...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 3. 2005 0:06

    blackshark (neregistrovaný)
    Četl jsem si tento článek i několik reakcí na něj a zavzpomínal jsem na dobu, kdy jsem začínal programovat. Byla to doba, kdy se lidé do krve rvali za to, že Pascal je lepší než C a C je lepší než Pascal. Psát článek, kde autor srovnává dva naprosto odlišné tábory je v podstatě sebevražda ( jak sám autor zjistil ). Ten kdo programuje v OpenGl nezačne oslavovat DX a kdo oslavuje DX nebude pět ódy na OGL. Celá tahle diskuse mi připadá jako zbitečné dohadování o tom co je lepší. Co je lepší ? Pascal nebo C ? Moje kolo nebo Vaše ? Level nebo Score ? Vanilková zmrzlina nebo jahodová ? Nechci svou poznámkou říct nic jiného, než že je zbytečné se hádat o tom co je lepší. Na konci nikdy nebude řečeno .... Ano, xxxx je lepší než yyyyy.
  • 14. 5. 2007 22:20

    azazel (neregistrovaný)
    dovolím si nesouhlasit
    každá taková diskuse (tedy, skoro každá) je velmi důležitá, momentálně vybírám jestli DX nebo OGL dávám si vedle sebe pro a proti, hodně v obojím programuji a po pravdě zatím nevím...

    Narozdíl od řady diskutujících nejsem nijak zaujatý, pokud mi to vyjde lépe, tak oželím multiplatformnost a naopak oželelím objektové api, pokud se ukáže, že mi OpenGL přinese více

    kritéria přínosu jsou u každého jiná - někdo zkrátka potřebuje aby mu to běželo na linuxu, někomu jde více o maximalizaci zisku/minimalizaci nákladů nebo třeba o kvalitu kódu...


    píšu sice z "budoucnosti" :) ale i tak všem děkuji za podnětnou diskusi