Wine/WineX přináší implementaci DX i pro jiné platformy, ne?
Alespoň se o to snaží :-)
Má někdo jak kvalitní to implementace je?
Mapuje WineX DX na OGL, nebo je to plnohodnotná implementace, která využívá Linuxové implementace OGL jen pro některé low-level rutiny (?) např. HW akceleraci (dnes tuším součástí ) ??
Jak moc se liší v kvalitě DX od projektů Wine a WineX?
Vždy jsem měl za to, že u WineX je impelmentace DX podstatně vylepšena. Je to tak, nebo přináší jen drobné opravy proti Wine?
WineX (a jemu podobna vec i pro MacOX) je wrapper volani Win32 API a DX/D3D API na funkce Linuxu a OpenGL (v Googlu jsem se dostal i na jeho zdrojaky a tam je to jasne videt). Umi prevadet i volani funkci Vertex a Pixel Shaderu, takze dnes byste na nem meli spustit vetsinu Windows her. A ohledne kvality - Linux a OpenGL je velmi kvalitni, takze kdyz se to mapuje na jejich funkce, tak je to taky kvalitni :)