Zajimalo by mne zda existuje nejaky elegantni zpusob, jak generovat OpenGL objekty(to je pomoci OpenGL primitiv) popripade celou scenu (osvetleni apod.) v nejakem externim programu (napr.blender) a pak mit moznost je nacist do vlastni aplikace.
Jinak dik za super serial.Zacinam si zpetne procitat vsechny kapitoly a zajimalo by mne zda muzu pridavat prispevky i do starsich clanku.
No, na netu existuji moduly pro nacitani souboru typu 3DS, vetsina modelovacich programu taky umi exportovat DXF soubory nebo RAW soubory (ciste
trojuhelniky s pripadnou normalou).
Ke starsim clankum asi prispevky nema cenu davat, IMHO na ne nikdo nebude reagovat, protoze na Rootu neexistuje moznost nechat si posilat upozorneni na novy prispevek.
Prispevky davejte radeji k nejnovejsimu clanku, pokud se budou tykat OpenGL, tak je to relevantni.