Nechci vyvolávat flame, ale nemůžu si pomoct. Grafika na Atari a C64 se mi nikdy nelíbila. Podle mně vypadá Starquake na na Sinclairu mnohem lépe… Sprity nesprity
Jsem odkojenej na Spectru a v te dobe bylo celkem normalni, ze Ataristi a Comodoristi nemeli rady Sinclairisty :) Oni nam zavideli tu jemnou a barevnou grafiku 256×192 bodu a my jim zavideli zase ty plynuly sprity. Kazdej 8-bit mel neco. Ale je fakt, ze se me to polovicni rozliseni u vetsiny Atari a C64 her taky nelibilo i pres to, ze tam nebyly ty kolize barev, co na Spectru. Clovek si pak musel koupit Amigu, aby natrhnul vsem prdel a to do doby, nez se zacaly delat 386tky a pak uz PC zacalo valcovalo celou herni scenu jak lavina.
Souhlas, ale zda se mi, ze to platilo spis zezacatku. Jak 8-bity „umiraly“, tak se prevadelo vetsinou vsechno mozny z videohernich automatu a to teprve byly sracky s prominutim. Pomaly, spatne nakresleny – moc digitalizace, nesmyslna hratelnost. To uz nebyly hry. To byl jen ubohej marketing, jak z tohodle trhu vyzdimat posledni penize.