Ja som sa raz s tymto hral a grafika ok, ale s cim som mal velky problem boli zasklby. Proste sa mi animacia stale nezdala plynula (oproti napr. tomu istemu vo flashi). Neskumal som ci to bolo sposobene GC, ale dost som mal problem s vyberom vhodneho volania na casovanie (pomaly kazdy "sleep" v jave pouziva nieco ine).
To by nemelo nastavat, pokud se vyuzivaji "kompatibilni" bitmapy, popr. volatilni bitmapy a double buffering. Nebo se provadelo nejake slozitejsi vykreslovani pres Graphics2? Tam jsou akcelerovane jen nektere operace a navic zalezi na konkretnim systemu (treba na W. je to reseno pres DirectX, viz zdrojaky OpenJDK - jeste se o tom zminim).
GC muze delat problemy, na druhou stranu v klasicke hre ci demu vlastne zadne objekty ani nevznikaji :) takze zde by GC v podstate nemel mit nic na praci. Jestli mate nejake demicko, muzu se na to ze zajmu podivat a treba i zkontrolovat, jake problemy dela GC a jake grafika.