Adobe zatim nevydalo oficialne Flash pro ARM, pouze N810 ma v sobe Flash prehravac, ale zda se ze jeho vytazeni nebude jednoduche. TB zatim pouziva Gnash – ten je schopen prehrat celkem dost. Flashe jsou defaulne vypnuty, temprve po kliknuti se animace spusti. Samozrejme jsou dost narocne na CPU, protoze nevyuzivaji (zatim) akceleraci. Pokud (az) se akcelerace dopise, nemel by byt s flashem uz vubec problem.
diky za odpoved, neuvedomil jsem si, ze jeste neni :-). kazdopadne ale adobe slibilo na letosni podzim flash pro android mam takovy dojem, takze by nemusel byt zas takovy problem to tam naroubovat imho.
mno a jeste by me zajimalo, jak je na tom gnash s youtube? nebo je v ramci systemu na tomto netbooku nejaky prehravac u2b videi?
S přenesením Flashe pro Android bych to až tak dobře neviděl. Android sdílí s ostaními linuxovými distribucemi jen jádro a pár drobností.
Přenos Flashe z N810 vidím o něco reálněji. Pokud ovšem seženete všechny potřebné knihovny.
Nejreálněji pak vidím rozběhání akcelerace přes gstreamer.
Přinejmenším swfdec umí použít gstreamer, gstreamer umí použít gstreamer-ti, gstreamer-ti umí použít ti-dmai a ti-dmai umí použít příslušný akcelerační hardware.
Ano, toto se jiz pouziva. Gstreamer-ti se musi pouzit napriklad pro prehravani HD filmu a tak. Problem podle me neni v akceleraci videa ale v 2D akceleraci. Podle zatizeni CPU se mi nezda, ze by ji to pouzivalo. Ale to je nejspise pouze docasne a akcelerace doufejme prijde. Zatim se gnash compiluje s Cairo, napriklad zkompilovani s OpenGL rendererem by mohlo pomoci, to se vsechno uvidi.
Co se tyce Flashe pro android, tak zalezi, jestli bude psany v nativni forme nebo pro Dalvik (predpokladam ze nativne). Pak ale stale nejspis musel dopsat renderer.