mne pomohlo zmenit riadok v ~/.quakelive/quakelive/home/baseq3/qzconfig.cfg
z
s_alsa_pcm default
na
s_alsa_pcm plughw:0
funguje, ak pouzivas pulse audio, dalsie moznosti nastavenia http://www.quakelive.com/…owthread.php?…
Začínám být na stará kolena paranoidní, ale EULA s Punkbusterem se mi vážně vůbec nelíbí…
Licensee understands that PunkBuster software inspects and reports information about the computer on which it is installed to other connected computers and Licensee agrees to allow PunkBuster software to inspect and report such information about the computer on which Licensee installs PunkBuster software. Licensee understands and agrees that the information that may be inspected and reported by PunkBuster software includes, but is not limited to, Licensee's Internet Protocol Address, devices and any files residing on the hard-drive and in the memory of the computer on which PunkBuster software is installed.
…
Further, Licensee consents to allow PunkBuster software to transfer actual screenshots taken of Licensee's computer during the operation of PunkBuster software for possible publication. Licensee understands that the purpose and goal of PunkBuster is to ensure a cheat-free environment for all participants in online games. Licensee agrees that the invasive nature of PunkBuster software is necessary to meet this purpose and goal. Licensee agrees that any harm or lack of privacy resulting from the installation and use of PunkBuster software is not as valuable to Licensee as the potential ability to play interactive online games with the benefits afforded by using PunkBuster software.
To snad ani nemůže být myšleno vážně, ne?
(BTW proč nefunguje blockquote?)
Ten požadavek na přístup ke všem souborům na disku je opravdu zvláštní, třeba kdyby mi to někam reportovalo /etc/shadow, asi bych protestoval. Doufám jen, že to nezíská nějakým trikem rootovská práva a že se to k němu nedostane :-). Není to ale na druhou stranu porušení EULA a neměl bych mu tedy všechny soubory zpřístupnit a předložit na zlatém podnosu :-) ? Asi by to chtělo pro hraní nějaký sandbox…
„Licensee understands that the purpose and goal of PunkBuster is to ensure a cheat-free environment for all participants in online games.“
Tady je ta omluva proc to. Otazka je, jestli verite jejich krystalove cistym umyslum. Prozatim bych jim i veril, ale co treba za 5 let, co kdyz punkbuster odkoupi nejaka sikovnejsi firma (ja vlastne ani nevim kdo jej vlastni ted), atd…
Ale nevidim nejak zasadne jinou moznost, anti-cheat hlidac nemuze byt „prilis“ agresivni v hlidani, jsou jenom naprosto nedostatecne hlidace a slabsi hlidace a uz ty slabsi vam prevrati soukromi na ruby.
Zajimalo by mne (ne zas az tak moc abych se namahal ji hledat) jestli v EULE alespon popisuji jak dale s temi privatnimi udaji nakladaji, skladuji, mazou je, atd… kdyz neco takoveho shromazduji, meli by si davat sakra pozor za jakych podminek s tim dal pracuji a kvalitne o tom informovat uzivatele.
(BTW proč nefunguje blockquote?)
Blockquote v XHTML může obsahovat pouze blokové elementy, nikoliv přímo text, takže v něm musí být např. odstavec nebo div (což bohužel není moc zažité). Nicméně je chyba, že to neoznámí validace, ale dojde přímo k „čistce“ nevalidního kódu. Podíváme se na to a opravíme chování validátoru.
U Steamu je tohle „…Steam and the Steam Software may include functionality designed to identify software or hardware processes or functionality that may give a player an unfair competitive advantage when playing multiplayer versions of any Steam Software, other Valve products, or modifications thereof (“Cheats")…" [Samozrejme ty ficury taky ma, jinak by nebyl Valve AntiCheat (VAC) schopny identifikovat hacky, ktere se injectnou do pameti.] A pres to vsechno zatim zadne problemy se soukromim nebyly. Je ovsem pravda, ze Steam neskenuje soubory na HDD (vlastni zkusenost). Co se tyce screenovani obrazovky, tak proste nebudes behem toho, co bezi Quake, delat nic privatniho? Za tim bych moc nehledal, bezne tak funguje X-ray anticheat (XAC) [Nicmene ten screenuje jen ze hry, ne plochy, atd.] Ovsem i tyhle anticheaty se bezne obchazeji a nepochybuju, ze Quake bude vyjimkou :)
Ac chapu, oc ti jde, tak zas takovy problem by nemel byt hrat Quake v chrootu, ne?
Však velikost originálního Quake 3 byla…tramtadadá…cca kolem 300MB dat, takže tady se něco umaže, tady se něco přidá a jinak zkomprimuje a je to :). Ono by asi bylo dost náročné pro jakýkoliv server v reálném čase tisícům hráčů a stovkám nových zájemců přeposílat mapy apod. nehledě k poměrně značnému zatížení jejich připojení… A v současné době, kdy různé pochybné střílečky dosahují instalační velikosti jednotek až desítek GB je 300MB poctivé řežby skoro jen takové větší cookie :-)).
Their key recruitment strategy? The humble video game. More than 3800 US soldiers have been killed in action since the war in Iraq began more than five years ago. And as the conflict drags on with no end in sight, the US military is running desperately short of the 80,000 new recruits it needs each year. As the horrific reality of the bloody conflict deters potential recruits back home, it seems that the US Army is pinning its hopes on a video game to solve one of George Bush's biggest headaches. America's Army (www.americasarmy.com) is a key component of a drive by US forces to sell military careers to an increasingly cynical young demographic who ignore billboards and TV advertisements and who, by being plugged into the internet, fly firmly under the radar of traditional marketing. Military recruitment has huge support from the US Government. Alan: And ain't that a fact? …Controversial legislation passed in 2001 compels high schools to release contact numbers of graduating students to recruiters. Alan: Your personality profile will be in there too so they'll know exactly how to hit on you to get you in. ''…But with an estimated 73 per cent of US teenagers surfing the web at least weekly, nowhere is youth more readily accessible than in the gaming space. And with more than 8.6 million users registering to play since 2002, America's Army is successfully hitting its mark.
Dan: I never wanted to believe this. I always defended video games that they were outside of the control of that system you know but this last game – I mean parts of the game just made me sick to my stomach. Playing it triggers all of those psychopathic psychological triggers. You don't get points for staying alive. You just survive. You don't get points. You get points if you kill. It's designed this and just the effects of the game was just wild.
Prosím potřebuju poradit ... Na počítači mi QL jde v poho ale na notebooku ne skoušela jsem to spustit přes ost. prohlížeče ale vždy když jdu na stránku QL tak to napíše CRASH DETECT ! a potom když chci nějakou mapu tak se to sekne a chrome přestal pracovat ... jestli někdo ví prosím poraďte