Vlákno názorů k článku Recenzia knihy Hry v Linuxu od xkesh - to je prachobycejna upoutavka jako z reklamniho letaku....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 2. 2005 2:27

    xkesh (neregistrovaný)
    to je prachobycejna upoutavka jako z reklamniho letaku. zaverecne vseobecne kecy nazyvane hrde hodnocenim jsou univerzalne pouzitelne a tudiz naprosto bez jakekoliv hodnoty.

    PS.
    za tohle tu "autory" fakt platite? jestli jo, tak bych mel spoustu nepatrne upravenych (ci prelozenych) README a reklamnich materialu ... mozna i s mnoztevni slevou. neni to zajimava nabidka?
  • 28. 2. 2005 2:44

    xkesh (neregistrovaný)
    Kolik date, kdyz tohle rozepisu do kapitol (podle vzoru vasi "recenze") a prikopiruju ten univerzalni hodnotici odstavecek?



    Naučte se programovat počítačové hry za 24 hodin
    Michael Morrison
    424 stran černobílých
    Přiložen CD-ROM
    Datum vydání: listopad 2004
    Kód knihy: K1056
    ISBN: 80-251-0371-4, EAN: 978-80-2510-371-5
    Obsah

    Prolistovat knihu (ukázky stránek)

    349 Kč / 519 Sk

    Také jste někdy zatoužili vytvořit si vlastní počítačovou hru? Anebo jste se o to už pokusili, ale nevěděli jste, jak začít nebo co všechno je potřeba provést? Zvládáte-li alespoň základy programování v některém programovacím jazyku, není při troše invence a kreativity zase tak složité dosáhnout zajímavého výsledku. Ve světě vyšly na toto téma již desítky knih; my vám přinášíme jednu z nejoblíbenějších, která počítá především s těmi méně zkušenými, avšak o to více zapálenými programátory. Projdete s ní všemi kroky vytváření počítačové hry a uvidíte, že jejich obecný koncept je z aplikační stránky ve většině případů stejný. Vaše snažení bude korunováno vytvořením herního stroje (game engine) vhodného pro opakované použití v dalších hrách.
    Kniha vám postupně ukáže a naučí vás:
    Základy vytváření počítačové hry
    Vykreslování jednoduché grafiky
    Ovládání her pomocí klávesnice, myši a joysticku
    Základy počítačové animace, animace pomocí spritů
    Animování vzhledu spritů, vytváření pozadí pro hry
    Zvukové efekty a hudební doprovod her
    Využití umělé inteligence
    Vytvoření uvítacích obrazovek a ukázkového režimu, uchovávání nejvyššího dosaženého skóre
    Lekcí je celkem 24 a všechny jsou sestaveny tak, aby vám jejich zvládnutí a seznámení s novými aspekty programování her včetně procvičení netrvalo déle než hodinu. Ukazují, že poutavou 2D-hru lze vytvořit i bez složité teorie a vysokoškolské matematiky; jednotlivými koncepty se tak budete moci seznámit do takové míry, která vám umožní vytvářet vlastní hry. Každý tématický blok je pak završen další hodinovou lekcí, v níž získané dovednosti uplatníte při vytvoření kompletní hry, vždy dokonalejší než byla hra předchozí: Pamatovák, Slepice na útěku, Kancelářská bitva, Meteobrana a Vesmírná hlídka.
    Milionáře ani profesionálního tvůrce her z vás ještě tato kniha nejspíš neudělá, vytvářet zajímavé hry pro vaše vlastní potěšení i pro jiné uživatele - a to bez jakékoli předchozí průpravy - vás však bezesporu naučí a může tak být i dobrým odrazovým můstkem pro dosažení vyšších cílů…

    Doprovodné CD obsahuje základní nástroje pro vytváření her v jazyce C++:
    Borland C++ Builder 5.5 Compiler a Command Line Tools
    Borland C++ Builder 6 Enterprise Trial Edition
    Kompletní zdrojové kódy všech her vytvářených v průběhu knihy

    http://www.cpbooks.cz/Pocitac/Book.asp?ID=1233