Pořád slyším, jak mi, Linuxáci, nejsme ochotní nikomu za nic platit. Vůbec to ale není pravda a když vidím kvalitní službu, tak jí podpořím. Ano, ještě nejsem podporovatel, ale tak já zatím "platím" reklamou, která mi na tomto webů vůbec nevadí. Pokud se reklama drží v určitých hranicích, naopak ji vnímám pozitivně. Já vím, jsem zvláštní no. :-D
Mě taky vytáčí a naprosto přesně vím proč. Já si chci sám volit co si přečtu. Potřebuju k tomu vidět rubriku, autora, a občas i počet názorů. Okno, které mi vyjíždí přes text který chci číst, je jeden z nejotravnějších způsobů reklamy (byť je to selfpromo). Ze začátku dokonce klik kamkoliv do něj (třeba těsně vedle toho neohraničeného zavíracího křížku) vedl k otevření toho článku. To mi dokázalo zvýšit tlak, když jsem měl notebook překlopený do režimu tabletu a ovládal ho patláním po displeji, takže jsem nemohl honit přesné pixely.
Nezkoumal jsem to, ale to ucukávání na mobilu mě taky vytáčí a mohlo by to IMO být tím, že dnes je strašně moderní někomu naservírovat 1/4 stránky hned aby to vypadalo jak je to rychlé a pak zbytek po kouscích donačítat na pozadí a jak se renderují bloky, tak to holt cuká, pokud se nevpravují až na konec jeden po druhém.
Taky me to vadi. A hlavne bych rad pochopil, proc to bylo zavedeno. U reklamy je to jasne, tam jde o penize, ale odkaz na na clanek na stejnem webu, ktery uz ma clovek treba davno precteny? To mi nedava smysl. Bylo by fajn, kdyby se k tomu nekdy vyjadril nekdo, kdo mel se zavedenim tohoto prvku neco spolecneho.