zdar všichni!
v první řadě bych chtěl poděkovat za opravdu super seriál (úspěšně jsem přelouskal celou PDF verzi), ale mám problém. Píšu pod Woknama(R) v Dev-cpp a snažím se o vlastní 3D engine. Chtěl bych ho mít v SDL a OGL, jenže mi jaxi uchází možnost úspěšného vytvoření fulsreenu ve Woknech a při jakékoli Wokenní operaci jako změně velikosti, minimalizaci a z5 se ztratí textury, světla....... existuje nějaká jiná možnost než napsat altenativní kód ve Win API?? předem děkuji
Ve win mi vytvoření okna ve fullscreenu fungovalo naprosto bez problémů. Drobný problém jsem měl při přepínání pomocí SDL_ToggleFullscreen(), kdy se ztrácely textury a nastavení OpenGL, ale to je způsobeno tím, že windows přepnutí do fullscreenu "nepodporují" (co vím, tak jediná možnost je pouze zrušit okno a opět vytvořit - nevím, zda je to obecně, ale v SDL určitě). Jde to vyřešit kompletní reinicializací OpenGL (parametry, natažení textur atd.). Nepamatuji se na tu minimalizaci apod., to bych musel vyzkoušet.
Jako ukázku víceméně funkčního kódu zkus http://woq.nipax.cz/sem/ - třída CApplication a od ní poděděný
Toto přepínání ve winapi funguje s opengl bez problémů i bez reinicializace. Ale s tím je třeba počítat, že multiplatformní knihovny budou mít určítá omezení.