Mně zase vadí, když jedu na jih, ale ta mapa mi to ukazuje jako na sever
.
Na té otáčivé mapě poznám tak maximálně kam mám příště odbočit, ale rozhodně se podle toho špatně orientuje - člověk tak trochu nemá povědomí o okolí. Když jsem na cestě do Šumperka, vím, že mám jet na východ a trochu na sever, vím, přes která města projet, vidím, kde se dá odbočit na nějakou jinou cestu... Ne jen na příštím kruhovém objezdu vyjeďte třetím výjezdem
.
Ale to je opravdu věc osobních preferencí.
o uzavirkach mozna ano, ale informace o hustote dopravy opravdu jen v omezenem mnozstvi. kde by stat ty informace vzal? muze se na kamerovem systemu podivat kdy nejaka SPZ vjede treba na usek dalnice nebo do tunelu a jak dlouho trva nez vyjede na druhem konci. ale kdyz je nekde neplanovany technicky problem ve vozovce, nebo klidne i planovane zuzeni, tak vam stat rozhodne nerekne, jestli to je zdrzeni 2 minuty nebo 2 hodiny. tam je telemetrie od uzivatelu mapove aplikace nepostradatelna.
To teda rozhodne neodpovida, predchozi prispevek je snuska vymyslu. Na https://www.dopravniinfo.cz/ je napsano, odkud ta data pochazi, a berou se treba i od asistencnich sluzeb, policie, hasicu a od FCD! Predpokladane zdrzeni tam je take. Je to rozhodne lepsi, nez nejaka telemetrie z nahodne aplikace, protoze v miste, kde projede za den 50 aut a z nich bude mit navigaci pustene mozna tak jedno, nezjistite vubec nic. Prijde mi, ze se vyjadrujete o necem, na co jste se ani neobtezoval podivat.
Data jsou mimo jiné nakupovaná a pochází taky z flotilových vozidel, viz rozhovor zde: https://www.dnoviny.cz/informatika/standardizovana-data-z-plovoucich-vozidel-jsou-zdarma-k-dispozici-siroke-verejnosti