Jo, kdyz si tam das i ten servisni procesor a kdyz si budes delat sam zaruku a support, tak proc ne. Ale urcite se najde rada lidi kterym to za tech 40 tisic bude stat. Nakonec kdyz se clovek podiva na ceny obdobnych stroju od HP, IBM a Dell (zde pouze Xeony), tak zjisti ze to stoji vicemene stejne, ne-li vic.
No prave, on je dneska support pro male a stredni firmy, spise kontraproduktivni. Kdyz si clovek postavi takovehle "lepsi PC" a neco mu v nem odejde tak si proste zajede do obchodu koupi vadny kus, pokud jiz jej jako backup nema pripraven a vymeni vypadek 1 - 3 hodiny. Kdyby za to mel platit firme like Dell,HP,Sun,IBM tak se dostava cenove nekam jinam a ten vypadek nebude 1-3 hodiny !!!
Samozrejme pro velke firmy je support nutnost, pri nekolika desitkach stroju takovyhle "system na kolene" neni mozny.
Navic me stve na firmach vyse jmenovanych ze vnasi do standardu jakesi sve vlastni, takze jsem se setkal s tim ze napriklad FujitsuSiemens vyrabi jakesi vlastni PS/2 klavesnice apod. srandicky.