no to je (F)tipny(!) ... myslel jsem to vazne ... takovy Half-Life-1 (ve windows), nebo UnrealTournament 2000 (v linuxu) parim se softwarovym renderovanim ... jinak: Quake-1 taky podle shotu nevypadal na to ze to pujde jednou hrat v terminalu :P
vtipný je spíš tvuj příspěvek. to, jestli to pujde s sw renderovanim, zalezi spis na sile tvyho stroje. pokud mas 4x Opteron, tak pujde softwarove i Quake4...
Nepujde, protoze GPU maji instrukcni sadu urcenou pro grafiku, takze ta otazka skutecne smysl ma. Zkratka tu je hranice mezi tim, co bez akceleratoru jde a co bez nej nejde, protoze procesory se dostanou na uroven, aby mohly jaz takz stihat renderovat to, co dnesni graficke karty, az za nejakych 5 let a to je jejich zrychlovani exp.
na domovskej stranke na ktoru odkazuje clanok je uvedene ze skorsia verzia bola vyvijana ako mod pre quake3, a teras sa ju tvorci rozhodli vydat ako standalone.. pomoze to trochu v pipeti za infoskami? imho, ak ta nejaka hra zaujm pouzijes linky v clanku alebo google a nebudes tu vypisovat trapne komentare.. je tam toho najst si o nej nieco na nete. . skusme sa spravat ako ludia a pouzit mozog.. no i tak ten clanok je dost o nicom..
hraju to na PIII-1GHz 512 MB SDRAM, GeForce4MX440 64MB, drtivá většina levelů na relativně solidních 30-60 fps při 1280x1024, ne na max quality, ale ani na minimum.
chce OpenGL a direct rendering, a paměti sežere kolik máš, 512mega je prý minimum, ale nějak zvlášť jsem to nesondoval
Xka (stejně jako vlastní hra) mi nikdá za tu dobu, co to hraju nepadly (4 měsíce prakticky denodenně několik hodin, jsem ztracenej případ)
Fullscreen i windowed jde, jen je "problém" s widescreen displayem, kdy se proporce pokřiví
Počet hráčů je dán pravidly serveru, existují servery, které pustí 64 hráčů, ale to je pak neskutečný maso
Jinak z 20GB FUP mi tohle intenzivní zabíjení ukousne minimum, velice zhruba 50-100 MB denně
ve světě opensource her pro mě nemá konkurenci :))