Vlákno názorů k článku Vulkan: nástupce OpenGL je tu. Stahujte ovladače od Ondřej Novák - Jen jsem nakouk do dokumentace API a už...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 2. 2016 13:04

    Ondřej Novák

    Jen jsem nakouk do dokumentace API a už se mi chce zvracet. Bohužel jsem zabrousil k synchronizaci a zase tam vidim starou znamou nedomyslenost, kterou známe z jiných OS

    wait for events
    wait for fences
    wait for semaphores

    Napadlo nekdy nekoho, ze synchroni wait neni vetsinou zadanej a pokud ano, tak bych treba rad cekal na vic udalosti soucasne? Co treba koncept Future/Promise? Dá se aplikovat i na completion, eventy a semafory.

    Bojím se to číst dál.

  • 18. 2. 2016 21:34

    JSH (neregistrovaný)

    To chce míň se bát a víc číst. Na semafory se třeba vůbec čekat nedá :) A jak u eventů, tak u fenců se samozřejmě dá čekat na víc zároveň.

    Tohle je low-level api. Úmyslně! Synchronizace u ládování grafiky slouží primárně pro řazení příkazů mezi frontami. Na klientovi se čeká jen výjimečně.