Vlákno názorů k článku Vyvíjejte zdarma a ještě vám zaplatíme, herní enginy bojují o vývojáře od Xaint - Porad cekam, az Brano ze Slovenska udela do...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 3. 2015 11:49

    Xaint (neregistrovaný)

    Porad cekam, az Brano ze Slovenska udela do nejaky rozumne predvaditelny a komercnejsi podoby svuj Atomontage engine - voxelova vec...
    Atomontage.com . Moc toho tam neni, je to spis typicky vyvojar co radsi pridava featury nez aby aktualizoval stranky a dfaval videa a screeny...
    https://www.youtube.com/watch?v=J62z_7JaYMw
    tohle video podle me krasne ukazuje, proc je tenhle engine lepsi nez klasicke enginy s klasickymi 3D modely... s timhle by se dalo tak nadherne vyhrat, hry by byly o tolik realistictejsi...

  • 9. 3. 2015 11:28

    Karel (neregistrovaný)

    Otázkou je, nakolik jsou realističtější hry bez odrazů a bez průhlednosti. V přírodních scénách to není až takový problém (pokud tam tedy nechcete vodu), ale ve městech je neexistence skla a kovu prostě znát. Všechno vypadá jak z ABS plastu.

    Nechápejte mě špatně, já voxel enginům fandím už od dob Hexplore a Outcastu. Jen nějak nesouhlasím s tím "realističtější". Protože to tyhle enginy neumí. Co umí je neuvěřitelná úroveň detailu. Můžete mít strom vymodelovaný do posledního listu a voxel engine se ani nezadýchá. Sochy v tom bývají naprosto úžasné. Akorát že musí být kamenné. A nejlépe žula nebo pískovec. Protože leštěný mramor to neumí. Tam vyhraje klasický 3D model, obzvláště když si autor pohraje se světlem a pohybem. Něco, co s voxel enginem dosáhnout nelze. Proto se mi nejvíce líbí enginy, které umí oboje v jedné scéně. Můžete mít naprosto detailní přírodní scenérii přes voxely a zbytek dodělat přes 3D modely.