Pokud bude vic vycuranku blokovat reklamu tim horsi budou nasledky. Kdyz Zive.cz zjisti ze inzerce uz nefrci k cemu myslite ze dojde? Zpoplatni se obsah za prachy.
Jsem autorem mnoha projektu, ktere maji i mimo jine Adsense. Pokud zjistim ze Adsense a jine inzertni reklamy nefunguji zablokuju vetsinu obsahu, ktery zpoplatnim.
Timto stylem bude pokracovat mnoho spolecnosti.
Mam dotaz na vycuranky proc blokujete reklamu? Co vam to prinese? Citi se bezpecneji? Myslite si ze jste nad necim vyzrali?
Dostavate obsah zadarmo a zato blokujete reklamu. Opravdu velke diky vsem autorum stranek!!
Tohle je hodne zoufaly prispevek :-D
Jestlize tvuj obsah za neco stoji, lide si ho koupi.
Mozna ze si ten vycuranek prave ty, jen zlehka ohnes obsah nekoho jineho (tiskova agentura, popularni web), a pokousis se rejzovat na uzivatelych... Co ti to prinese? citis se duleziteji? Myslis ze si nad necim vyzral?
Trosku se prosimte vzpamatuj...
Podle tve logiky uz si nemel prispivat ani ty, take se te nikdo nic neptal.
Lide instaluji blokaci reklamy, protoze poskytovatele "obsahu" prekrocili urcitou mez. To ze to pak odskacou i weby ktere jakysi opradovy obsah produkuji je vec druha. Jsou weby, kde mam reklamu povolenou, protoze je tematicka a beru to jako dalsi zdroj potencialne zajimave informace. Drtiva vetsina webu ale takova neni... bohuzel.
Tak se s tím svým zázrakem pochlub a já ti hned řeknu svůj názor. Ale nepočítej, že tam polezu s úplně vypnutým blokováním. To co blokuji teď, pokud to nenarušuje něco podstatného, zůstane zablokováno a mrknu se co dalšího bych ještě blokovat chtěl. Zhodnotím obsah a prasáckost webu.
Ne vážně. Občas něco malého, na vlastní doméně, neblokuji. Ale z tebe a tvých názorů si nejsem jistý zda vůbec máš co nabídnout.
Bohuzial ale realita dnesnej doby je ze sa generuje kvantum obsahu na internete ale obsahovo kvalitnych informacii je stale menej a menej. Vecsina zdrojov funguje len na baze kopirovania a mierneho upravovania z povodneho zdroju. A vela krat aj povodne clanky maju otrasnu kvalitu.A co sa tyka reklamy, tak som myslel ze sme uz za dobou ked stranka otvorila 30 popup okien. Ak tlacenie takejto reklamy citatelom pride autorovy/prevadzkovatelovy serveru ok a vyhovara sa ze ved to maju aspon citatelia zadarmo, tak vecsinou produkuje odpad ktory by nikto necital keby to zmenil za platenu sluzbu.
Ten problém je mnohem hlubší a netýká se jen internetu. I velká média tvořící špičkový původní obsah mají problémy. The New York Times například během posledních několika let propustily stovky novinářů.
Realita je taková, že lidi řvou po kvalitním obsahu, ale nakonec čtou blbiny, hlavně že je mají zadarmo nebo skoro zadarmo. Pak je těžké něco vymýšlet.
Ovšem ona ta kvalitní žurnalistika něco stojí. Pokud chcete mít původní informace, musíte mít velkou armádu novinářů v terénu. A takový novinář pak jde po jednom případu třeba měsíc a výsledkem je jeden velký článek. Pokud mu (a sobě) chcete takový luxus dopřát, musíte ho platit, i když měsíc nic nedodal. A pokud máte takových lidí stovky nebo i desítky, tak jste na ohromných nákladech. Přitom prodej novin klesá každý měsíc.
Opakem je to, že máte v redakci osm lidí, kteří denně naplní celé noviny.
Celé tohle odvětví prochází dlouhou krizí, která je ale velkým průšvihem třeba i z hlediska svobody tisku, svobody slova nebo demokracie samotné. Je to na mnoho velkých debat, které se samozřejmě konají i v Česku. Je to velmi zajímavé téma, doporučuji se tím chvíli zabývat.
Ano je to zacarovany kruh, ludia nechcu moc platit lebo neni aj kvalitny obsah a aj si zvykli proste neplatit a zasa vydavatelia fnukaju ze nemaju dostatok prijmov na platenie kvalitnych ludi. Lenze to je dnesna realita nie len u novinarov a pri mediach. Takto sa to pokrivilo kade tade, ale je zaujimave ze v kazdom segmente ostane zopar ktory robia kvalitu, nechaju si ju slusne zaplatit a este aj slusne funguju. Fnukanim a nariekanim sa nic nevyriesi, respektive snazit sa to riesit nasieranim zakaznikov a cakanim ze casom sa to zrovna je asi to najhorsie co moze byt.
Ono to s tou kvalitni zurnalistikou (o ktere se mimochodem za chvili bude ucit pouze v dejepisu) je stejne jako s jidlem. Vsichni rvou, jak dovazime nekvalitni potraviny z Polska, ale postavte vedle kvalitni salam s 80% masa za petinasobnou cenu a bude tam stat navzdy. Kazdy koupi tu levnejsi "napodobeninu"...
Kam si mam pro ten salam prijit? Vystavim ho v muzeu.
Kdyz vemu to, co se dneska prodava jako burt a predhodim to kocce, tak si k tomu znechucene cuchne. A ja to pak vidim tak, ze kdyz to nezere ani ta kocka, proc bych mel ja?
Onehda mi nekdo dal cosi s nazvem "horalka" ... a to co bylo uvnitr regulerne smrdelo ... proste normalni smrad nejakych sracek uvnitr. Fuj!
Tak tady jste si dost naběhl.
Fakta jsou jasná, od konce 80letých lůt zanikla drtivá většina novin v americe(lokální co byli omezeny na jeden stát či milionové města), ne krachem, ale skoupením od velkých hráčů. Takže zůstalo méně jak deset novin, které prodávají stejné zprávy. Pak jim najednou začali klesat prodeje (překvapivě...)
Nn. to co jste napsal je pouze tautologie, to, že klesá prodej velkých novin je důsledek politiky "nákupů konkurence" jejich vlastníků.
Dám příklad zprávy jak Novy, ČT, Primy. Z 99,9 procent úplně stejné informace (na ČT bez psa, na Nově na konci pes, na Primě kočka, jinak informace bez rozdílu stejné). Žádná přidaná hodnota informace navíc. Já se ptám proč bych měl platit stejné peníze jak před 10lety když při stejných informačních kanálech mám méně informací?
Bohužel, je to stále o tom, poskytovatel buď začne poskytovat více "zboží" a majitel novin si místo Lamborginy bude moci koupit jenom Mercedes nebo může krachnout a dřív či pozděj se ojeví někdo kdo zaplní místo na trhu (a mi si holt budeme muset 1-3 roky počkat), ale platit za nic lidi nebudou....
Reklamy blokuju protoze me obtezuji, nemam problem si zaplatit za kvalitni obsah v prijatelne mire. Blikajici, hrajici, nebo nedej boze reklama se zvukem jde okamzite do pravidel adblocku a dalsich. Pomoci regulernich vyrazu se da s nimi hodne kouzlit.
Na spouste webech pouzivam html/js/css injekci, aby se web zoptimalizoval z ultra/cool/mega huztyho === nahovno designu na neco prijatelnejsiho.
Řeknu to takhle: považujete obsah na Rootu za tak dobrý, abyste za něj platil? Pokud ne, pak začněte cvičit a přestaňte ho číst. Protože přesně tak dopadneme, pokud IInfo nebude mít peníze na provoz. Zkouknout reklamu na air/bank je totiž asi tak maximální částka, kterou jsem za současnou kvalitu ochoten dlouhodobě platit.
Ja som za, nech sa takyto obsah cim skor ocitne na smetisku dejin. Mohol by to byt impulz pre rozbehnutie projektov typu patreon.com a podobnych. Osobne blokujem reklamu, lebo ma proste otravuje, na druhu stranu nemam problem minut mesacne 10 az 20 dolarov za dobry obsah, len nech existuje pohodlny a bezpecny sposob, ako dorucit moje peniaze autorom, ktorym chcem realne zaplatit.
Napriklad take piano bol sice dobry pokus, ale realizacia priserna. Neviem sa totiz preniest cez to, aby cast mojich penazi ziskalo take sme.sk, ktore je otrasne. Ale keby to spravili ako pokladnicku, ktoru si viem mesacne nabit na niekolko eur a na vsetkych strankach zapojenych do projektu sa zobrazi lista s ikonkou, na ktoru ked kliknem, dostane tento web nejaku ciastku z mojej mesacne platby. Proste, tak ako mam v bookmarkoch weby, ktore mam rad a navstevujem, toto by sa mohlo volat Paymarks a pridal by som si tam weby, ktorym chcem platit. A system nech si kludne necha 5% ako prevadzkovy poplatok.
Users are able to pay a small amount every month (minimum 3 euros) and then click Flattr buttons on sites to share the money they paid among those sites, comparable to an Internet tip jar.
Takto je to asi vysvetlene najjasnejsie :-) Dalsie moznosti ale nepoznam (ci sa da nieco prispievat pausalne alebo podobne)
Reklamu blokujem s potesenim. Este viac ma tesi, ked vidim ludi, ktori nariekaju, ze im kvoli blokovaniu reklami AdBlockom poklesli prijmy.
Preco? Je to jednoduche. Na to aby reklama mala vyznam, musi ju "konzument" interpretovat vo svojej hlave, na co treba vynalozit nejake (male) mentalne usilie. Navyse cielom reklami je, aby si clovek vyvoril asociacu v pamati a idealne si zapamatal produkt/firmu.
Ja vam, za tymto ucelom svoju mozgovu kapacitu a ani pamat neprenajmem. Zaplatite mi za pouzivanie mojej hlavy na pozeranie vasej reklami? Asi nie. Ale vy by ste za zobrazenie reklami peniaze chceli, ze?
A to, ze z reklami financujete obsah si strcte do ****le. Ak si myslite, ze vas obsah je kvalitny tak si ho spoplatnite. Potom vam ho ludia ohodnotia svojou penazenkou... len aby ste neboli prekvapeny.
Chceš to vědět? K instalaci Adblocku většinu BFU přiměje otravná řvavá a blikající reklama, rozlézající se přes celou obrazovku. Nejlépe taková, co sice jako jde přeskočit/vypnout, ale ve skutečnosti se to chová jako standardní klik na reklamu a přesměruje to chudáka BFU na úplně jiný web, než původně chtěl. No a protože jde o BFU, nebude se obtěžovat nastavováním vyjímek a bude blokovat od A po F (fšecko).
Používáš takovou reklamu? Pak se nediv...
reklamu blokuju nikoliv kvůli tomu, že bych chtěl poškozovat poskytovatele obsahu, ale protože tvůrci reklamy jsou bezohledně agresivní. Jsem už bohužel ve věku, kdy oči už tak neslouží a musím koukat do monitoru celý den. Kdybych měl koukat na stránky přeplácané agresivními blikátky, tak už krátce po poledni by mě bolely oči tak, že bych nebyl schopen pracovat. O reklamách se zvukem ani nemluvě, nesedím v kanceláři sám. Zase na druhou stranu nemám problém podpořit poskytovatele obsahu nějakou nikoliv nevýznamnou platbou. Pokud ovšem kvůli tomu po mě nevyžaduje registraci, protože s tím mám velmi neblahé zkušenosti s následným zahlcením emailové schránky spamem.
Chceš důvody? Tady máš:
1. Nemám nejrychlejší internet a načítání reklam mi citelně a zbytečně prodlužuje vytížení linky a dobu načítání.
2. Spousta reklam je tak "geniálně" nastavená, že mi doslova překáží v používání stránky.
3 . Reklamy, které překryjí obsah celého webu a musím hledat křížek na jejich zavření jsou velice nepříjemné.
4. Reklamy z bodu 3 se cpou všude pod kurzor, aby při kliku vedle opět naběhly přes celý screen, opět příjemné.
5. Používám i netbook, který zrovna neoplývá výkonem, a balík "krásných" flash reklam ho dokáže sežrat celý, super věc, na web si přece chodím prohlížet reklamy.
6. Netbook má i malou obrazovku, je příjemné mít v její většině reklamy.
7. Většina reklam je pro mne naprosto zbytečná, neboť zhubnout, zvětšit penis nebo prodloužit erekci nepotřebuji.
Stačí? Mimochodem neblokuju kompletně všechny reklamy, jen ty otravné. Textové, nebo ty u krajů stránek většinou snesu.
Prinese to min vopruzu ze strany reklamy na kterou neni nikdo zvedavej. Pokud chces obsah zpoplatnit, udelej to, tvoje volba, tvoje rozhodnuti. Ale neotravuj reklamou, kdyz netusis, jestli je ocekavana. A vychcanej neni ten, kdo blokuje to, co si nepreje, vychcanej je ten, kdo reklamu povysuje vymluvama na neco, co neni. Ty autore mnoha projektu.