Přesně. U vás to bylo koukám horší. Nám po třetím emailu nebyl schopný poslat termín kdyby se mu to školení hodilo. Prostě na maily nereagoval. Po 14 dnech urgenci, že už to hoří , jsem všem účastníkům napsal, že jsem se v pánu Grudlovi spletl a školení žádné nebude. Měl jsem pocit, že jinde má za support více a školení ikdyz v řádu desetitisíců no nechávalo úplně klidným. Nevím jak teď, ale dříve míval dvě ci tři školení za měsíc. Na každém cca 10 lidí a každý za 10k. To je bez odečtu nákladů cca 100k za 2dny .... Tak na co si stěžuje? Že už lidi na školení nechodí? Z jeho přístupu je jasné, že ho už ty školení moc nebaví a nejraději hospůdka, sem tam napsat něco k Nette a ideálně bankovní konto kam mu všichni sami od sebe sypou. Takhle to ale v reálu nefunguje. Je mi líto jen komunity kolem kterou to stalo spoustu času.
lito komunity? Jake komunity? Evidentne ta komunita moc nefunguje jako komunita, ale jen jako cestujici. Vzdyt ta komunita to muze sama posunout jinam. A nemusi to nikdo delat fulltime, ale ani zdarma. Staci par hodin mesicne v ramci prace pro sve zakazniky. my delame opensource a snazime se maximum prace dat ven - at uz patche, testovani patchu od jinych lidi nebo i cele moduly pokud jsou dostatecne abstraktni(tj ne na miru pro konkretniho zakaznika), podilet se i na te komunite - meetupy, prednasky, sprinty atd.
Tohle cele u Nette nejak nevidim.