Hlavní navigace

Do jádra navržen ovladač Windows NT Sync kvůli hrám

26. 1. 2024

Sdílet

Linux windows tux Autor: Microsoft, Larry Ewing

Programy a hry ve Windows používají NT synchronization API. Wine toto implementuje přes RPC. Pokud však program nebo hra přistupuje k tomuto rozhraní často, RPC se stává brzdou.

Proto byl do linuxového jádra navržen ovladač Windows NT Sync, který by vytvořil zařízení /dev/ntsync. Výkon her se tímto zlepší o 20 (Metro 2033) až téměř 700 % (Dirt 3). Tento přístup není nový, již dříve existovaly ESYNC a FSYNC. Nový NTSYNC by měl být blíže k původnímu API ve Windows NT.

(zdroj: phoronix)

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor zprávičky

První linux nainstaloval kolem roku 1994 a u něj zůstal. Později vystudoval fyziku a získal doktorát.