Google prostě bude dělat maximum pro to, aby se zobrazilo maximum reklam.
Přitom by si zadavatelé reklam měli uvědomit, že většina lidí (alespoň v mém okolí) používá blokátory reklam kvůli spoustě (autoplay) videí a velkých obrázků.
Kvůli vytěžování procesoru a šetření objemu dat (často jedu přes mobil) už reklamu dlouho blokuju.
Ono Brave a Vivaldi to oddálí jenom o půl roku (možná méně), protože všechny doplňky, které se nepřepíšou do Mv3 budou smazány (2023/6). Takže je jedno, jestli to browser podporuje, když nebude možnost ten doplněk stáhnout.
Pokud je ten limit jenom nějaké číslo ve zdrojáku (nezkoumal jsem to), stačí to pouze přepsat před kompilací.
Zatím jediná jistota je Firefox.
Hlavně ale nejde jen o nějaké číslo verze manifestu, ale o to, že pro ty nové pluginy není dostupné API, které se právě pro blokování reklamy používalo. Jiné prohlížeče by tohle API musely zachovat. Což je samozřejmě teoreticky možné, ale pravděpodobně to bude čím dál pracnější – tím, jak originální Blink bude upravován, protože už na tohle API nebude muset brát ohled.
To.mi připadá zvěrstvo mít nad 50000 filtrů.
mysím že 'clověk si vystačí s 3000 Svými, pak tam dát nějaký ublock listy a možná cz easlist + 5000 domén
Musí se to řešit chytře, například pro filraci domén využít filtraci dns (ale hosts je hloupý, neumísubdomény ani cname)
Mimojiné ublock origin má dynamic ké astatické síťové a statické kosmetické filtry to taky sdílí jeden limit?
27. 9. 2022, 12:25 editováno autorem komentáře